- Moc110 KM przy 9250 obr./min
- Max. moment obrotowy92 Nm przy 6500 obr./min
- Masa(na sucho)202 kg
Polityka cookies
Ta strona umieszcza w Twoim urządzeniu różne informacje, w tym tzw. pliki "cookies". Wykorzystujemy je, aby ułatwić korzystanie z serwisu poprzez dostosowanie treści serwisu do preferencji użytkowników oraz ciągłego jego ulepszania. Ustawienie lub pozostawienie ustawienia Twojej przeglądarki akceptującej pliki "cookies", oznacza wyrażenie zgody na taką praktykę. Więcej o POLITYCE COOKIES przeczytasz TUTAJ.
AkceptujęModel 1200 S „Black on Black” to 350-tysięczny wyprodukowany egzemplarz Monstera. Szczęśliwy nabywca został zaproszony po odbiór do Borgo Panigale w Bolonii.
Monster jest najlepiej sprzedającym się modelem w historii Ducati. Prawie 30 lat po jego premierze legenda wciąż trwa, a łączna liczba wyprodukowanych egzemplarzy sięgnęła właśnie 350 tysięcy sztuk.
Sebastien Francois Yves Hervé De Rose zamówił Monstera 1200 S „Black on Black” u dealera w Mediolanie, a po odbiór został zaproszony do siedziby Ducati w Bolonii. Kluczki do Monstera spersonalizowanego tabliczką z numerem 350 000 przekazali właścicielowi Claudio Domenicali, dyrektor generalny Ducati, a także Andrea Ferraresi, dyrektor Ducati Design Center. Wraz z motocyklem Pan De Rose otrzymał również certyfikat autentyczności, a także szkic Monstera podpisany przez projektanta Angelo Amato.
Historia modelu Monster rozpoczęła się w 1992 roku, kiedy Ducati postanowiło wprowadzić do oferty drogowy motocykl z podwoziem superbike’a, pozbawiony owiewek i wszelkich zbędnych elementów. M900 zapoczątkował wówczas nowy segment rynku motocyklowego, sportowych nakedów.
Na przestrzeni trzech dekad Monster ewoluował pod względem technicznym i stylistycznym, ale jego twórcy zawsze stawiali sobie za cel, by był motocyklem zapewniającym frajdę z jazdy. Kolejne generacje inspirowały nowe pokolenia pasjonatów. Od legendarnego Monstera 600, który otworzył świat Ducati dla wielu młodych motocyklistów, przez drugą generację z modelami 696 i 1100, a także wersje czterozaworowe, aż po najnowsze 797, 821 i 1200 - model ten reprezentuje niezwykły sukces marki.
2 grudnia 2020 roku miała miejsce premiera najnowszej generacji Monstera, który pojawi się w salonach Ducati już w kwietniu. Choć projekt stylistyczny ewoluował, to rama z superbike’a oraz wydajny silnik pozostały oryginalną recepturą z 1992 roku. Nowoczesność przejawia się w wyjątkowo niskiej wadze, intuicyjnym prowadzeniu, osiągach zapewniających doskonałą zwinność, a także najnowszej elektronice, dzięki której Monster jest łatwy w codziennym użytkowaniu.