- Moc110 KM przy 9250 obr./min
- Max. moment obrotowy92 Nm przy 6500 obr./min
- Masa(na sucho)202 kg
Polityka cookies
Ta strona umieszcza w Twoim urządzeniu różne informacje, w tym tzw. pliki "cookies". Wykorzystujemy je, aby ułatwić korzystanie z serwisu poprzez dostosowanie treści serwisu do preferencji użytkowników oraz ciągłego jego ulepszania. Ustawienie lub pozostawienie ustawienia Twojej przeglądarki akceptującej pliki "cookies", oznacza wyrażenie zgody na taką praktykę. Więcej o POLITYCE COOKIES przeczytasz TUTAJ.
Akceptuję
Gama rowerów elektrycznych MTB na rok 2024 rozszerza się wraz z wprowadzeniem modelu Powerstage RR Limited Edition. To najbardziej ekskluzywny model e-MTB Ducati opracowany z myślą o najbardziej ekstremalnych warunkach terenowych.
Nazwa Powerstage nawiązuje do nowego typu odcinka specjalnego wprowadzonego niedawno na wyczynowych torach dla rowerów elektrycznych, który polega na pokonywaniu ostrych zjazdów i technicznych podjazdów, testując przy tym umiejętności zawodników startujących w wyścigach, jak i same jednoślady.
Powerstage RR Limited Edition to koncentracja technologii i zaawansowanych komponentów, zdefiniowana przez wyeliminowanie kompromisów, a wszystko w celu zaoferowania maksymalnej wydajności dla jego użytkownika.
Rama wykonana z włókna węglowego przeszła długie testy na najtrudniejszych trasach w jednym celu: aby zagwarantować maksymalną wydajność w terenie. Wybór ułożenia warstw karbonu i rodzajów przeplatających się włókien są wynikiem analizy FEA (Finite Element Analysis), która pozwala zidentyfikować punkty podlegające większym naprężeniom, wymagające zdecydowanie większej wytrzymałości. Więcej uwagi poświęcono sztywności układu kierowniczego, tylnej podporze łańcucha i obszarowi silnika, który został wzmocniony dwoma żebrami (T-Ribs).
Na ramie znajduje się wiele innych wysokiej jakości funkcjonalnych detali, takich jak przejście wewnętrznych kabli, chronione przez system ograniczników skrętu (T-Stopper), łożyska na przegubach czy asymetryczny tylny wspornik łańcucha.
Zastosowane rozwiązania geometryczne sprawiają, że Powerstage RR jest niezwykle szybki i stabilny na najtrudniejszych trasach. Pionowy kąt rury podsiodłowej wynosi 78° i pozwala rowerzyście przyjąć optymalną pozycję na siodełku na technicznych podjazdach. Z kolei kąt główki ramy na poziomie 64° pomaga pokonywać przeszkody przy najwyższych prędkościach.
Nowa jednostka napędowa Shimano EP801 stanowi punkt odniesienia dla konkurencji i zachowuje najlepsze cechy silnika EP8. Generuje ona 250 W mocy nominalnej i 85 Nm momentu obrotowego, które zawsze dostarczane są z najwyższą płynnością i naturalnością w szerszym zakresie pracy niż kiedykolwiek wcześniej. Nowy system oferuje dwa wstępnie skonfigurowane profile wspomagania: długa jazda, aby dłuższe wycieczki były jeszcze bardziej przyjazne i komfortowe oraz tryb o nazwie szybka jazda, który oferuje maksymalną wydajnością podczas krótszych wyjazdów. Za pomocą trybu Fine Tune obecnego w aplikacji Shimano & E- Tube Project, możliwe jest tworzenie własnych profili dzięki szerokim możliwościom dostosowywania wspomagania elektrycznego. Wyjmowany akumulator Shimano 630 Wh jest umieszczony w dolnej części ramy w celu obniżenia środka ciężkości i poprawieniu prowadzenia roweru.
Widelec pneumatyczny Öhlins RXF38 m.2 (skok 180 mm) i amortyzator sprężynowy Öhlins m.2 z technologią TTX (skok 170 mm) są w pełni regulowane zarówno w zakresie odbicia, jak i kompresji. Idealnie sprawują się przy wysokich i niskich prędkościach, zapewniając chirurgiczną precyzję jazdy oraz nienaganną stabilność.
Bezprzewodowa, 12-biegowa tylna elektroniczna zmiana przełożeń SRAM GX AXS zapewnia natychmiastową i precyzyjną zmianę biegów. Hamulce Braking First z wyjątkowymi dźwigniami Ducati Corse i tarczami 203 mm o grubości 3 mm są jednymi z najmocniejszych obecnie na rynku.
Koła Crankbrothers Synthesis o zróżnicowanym rozmiarze (przód 29", tył 27,5") z obręczami z włókna węglowego o zmiennej grubości pomagają jeszcze bardziej poprawić precyzję kierowania, gwarantując doskonały stosunek masy do wytrzymałości. Opony to Pirelli Scorpion Enduro S z przodu i Pirelli Scorpion EMTB-S z tyłu, które zapewniają maksymalną przyczepność. Wyposażenie uzupełnia teleskopowa sztyca podsiodłowa, karbonowa kierownica Renthal i siodełko Fizik ze specjalnym zintegrowanym uchwytem na narzędzia.
Giorgio Favaretto, szef działu rowerów elektrycznych – Projekt roweru elektrycznego Ducati nabrał kształtu wraz z wprowadzeniem na rynek modelu MIG-RR, czyli pierwszego e-mtb wyprodukowanego we współpracy z Thok E-Bikes. W 2022 roku gama E-Bikes stała się jeszcze bardziej kompletna i wydajna. Dziś, dzięki nowemu Powerstage RR, Ducati wzmacnia swoją obecność w segmencie elektrycznych rowerów górskich klasy premium, skierowanym do jeszcze bardziej wymagających rowerzystów.
Malowanie zaprojektowane przez Aldo Drudiego we współpracy z Centro Stile Ducati jest inspirowane motocyklem wyścigowym Desmosedici GP23 oficjalnego zespołu Ducati startującego w MotoGP. Podkreśla ono wyjątkowy charakter tego elektrycznego roweru MTB wyprodukowanego w limitowanej edycji 230 numerowanych egzemplarzy. Liczba jest bezpośrednim nawiązaniem do sportowego modelu startującego w klasie królewskiej.
Nowa limitowana edycja Powerstage RR została zaprezentowana na padoku podczas Grand Prix Niemiec na torze Sachsenring i można ją już zamawiać w sieci dealerskiej Ducati.
Zachęcamy do śledzenia profili Ducati Polska na Facebooku i Instagramie.
#DucatiEbikes #Ducati2024 #PowerstageRR