Motocykle używane

Panigale V4 , nowa era dla Ducati

Panigale V4 z dumą zastępuje swojego kultowego poprzednika. Opracowany z inżynierami z fabrycznego zespołu MotoGP ma najlepsze sportowe geny.

Panigale V4 zrywa z dotychczasową koncepcją silnika V2 na rzecz jednostki napędowej o czterech cylindrach. Dzięki temu udało się uzyskać moc 214 KM, która po zastosowaniu tytanowego układu wydechowego wzrasta do niemal 230 KM. Bardziej imponujący jest jednak stosunek mocy do masy pojazdu wynoszący 1,1 KM / kg co jest absolutnym rekordem wśród seryjnych motocykli. Mimo doskonałych osiągów interwał serwisowy wynosi aż 12 000 km.

Analogii do konstrukcji MotoGP znajdziemy dużo więcej konstrukcja ramy, oraz wał korbowy obracający się w przeciwnym kierunku. Taka konfiguracja zapewnia lepszą stabilność oraz trakcję na wyjściu z zakrętów.

Motocykl będzie posiadał trzy tryby pracy – race, street i sport, z możliwością ich edycji, kontrolę trakcji oraz ABS działający w złożeniach. Nowością jest system kontrolujący poślizg tylnego koła w czasie hamowania.

Ducati Panigale V4 będzie dostępny w trzech wersjach: standardowej, „S”-która otrzyma elektrycznie regulowane zawieszenie firmy Ohlins, kute felgi oraz lekki akumulator litowo-jonowy. Trzecią wersją jest Panigale V4 Speciale z numerem egzemplarza, specjalnym malowaniem, oraz detalami frezowanymi z bloków aluminium.

Legenda właśnie się rodzi…

Do góry