Motocykle używane

Premiery Ducati 2017

Rok 2017 przebiegnie definitywnie pod znakiem Ducati. W poniedziałek 7.11.2016 Claudio Domenicali przedstawił nowe modele które zobaczymy w salonach w nadchodzącym roku.

Monster 797

Monster który powrócił do swoich korzeni. Ponaczasowy, zwarty, zgrabny i poręczny. Prosty, kompaktowy motocykl dla każdego. Niezależnie czy rozpoczynamy swoją przygodę z motocyklami, czy jesteśmy wyrafinowanymi graczami na tej scenie, Monster 797 przyniesie każdemu tyle samo frajdy i satysfakcji.

Nowością jest powrót do silnika chłodzonego powietrzem. Taka jednostka, sprawdzona przez dziesiątki lat użytkowania w różnych modelach Monstera to ikona. Dawno nie widziane, klasyczne ożebrowanie silnika, w idealny sposób łączy się z nowoczesnym designem i technologią taką jak światła LED, nowoczesne zegary, zawieszenie i hamulce Brembo z ABS.

Monster 797 spogląda wprost na swoje dziedzictwo. To kultowy model który przez lata służył konkurencji za wzór motocykla „naked”. 797 interpretuje na nowo swoją historię i przedstawia ją w bardzo przystępny dla każdego sposób. 75KM to wartość która zagwarantuje sprawne korzystanie z tego wyjątkowego, uniwersalnego sprzętu w każdych niemal warunkach.

więcej...

Monster 1200 i 1200 S

Lepiej, szybciej, Monster – to mówi samo za siebie. Nowy Monster 1200 nawiązuje w prostej linii do wartości które rodzina Monsterów wyznawała przez przeszło 20 lat swojego istnienia. To sportowa ikona która w 2017 roku będzie lepsza, ładniejsza, szybsza, będzie bardziej korzystała z technologii jaką dysponuje Ducati, a przy tym wszystkim pozostanie sercem przy swoich korzeniach – prostej, seksownie brutalnej sportowej maszyny, wzoru naked bike’a.

150 konny silnik Testastretta, kratownicowa rama, znany sprzed lat system mocowania baku, łączy tradycję z ultra nowoczesnymi technologiami. Centralna jednostka zawiadująca między innymi Cornering ABS, doskonałą kontrolą trakcji, Ducati Wheelie Control cały czas czuwa nad bezpieczeństwem i optymalnym wykorzystaniem potencjału Monstera 1200.

Wersja S wyposażona została dodatkowo w najlepsze zawieszenie Ohlins oraz znane, między innymi z 1299 Panigale zaciski Brembo M50.

Nowy Monster 1200 i 1200 S nie pozostawia złudzeń, ponownie wyznacza standardy dla kokurencji i jest godnym następcą swojego poprzednika.

więcej...

Multistrada 950

„Mała Multi” była oczekiwana przez długi czas. W końcu przyszedł odpowiedni moment, by pokazać ją światu. Ducati opisuje ją jako „moja pierwsza, moja ostatnia, moje wszystko” i to doskonale obrazuje charakter Multistrady 950 jako wszechstronnego i uniwersalnego motocykla.

Ergonomia i pozycja za kierownicą to atuty każdej z Multistrad. Multistrada 950 zyskała do tego mniejszy, bardziej wszechstronny silnik, który doskonale sprawdzi się w codziennych zadaniach – małych podróżach, z domu do pracy, na zakupy, na spotkanie… gdziekolwiek.

Przednie 19-calowe koło sprawdzi się w miejskiej dżungli dzielnie pokonując krawężniki oraz niedostatki asfaltu, będzie także świetnie się sprawdzać w każdym innym terenie, w jaki zdecydujemy się wypuścić naszą MTS 950.

Uniwersalność małej Multistrady wyposażonej w doskonały silnik 937ccm Testastretta to także o wiele mniejsze okresy pomiędzy przeglądami. W zasadzie Multistrada 950 może poszczycić się najdłuższymi interwałami w na całym rynku w swojej klasie!

Rozpoznawalny design Multistrady który wyznaczył nowe standardy dla konkurencji jest cechą charakterystyczną modelu 950. Pakiet DSP – kontrola trakcji, ABS, znane z Multistrady 1200 tryby jazdy sport, touring, urban i Enduro, świetne zawieszenie i hamulce w połączeniu z ergonomią oraz przyjaznym i dynamicznym silnikiem, powodują, że Multistrada 950 będzie idealnym, uniwersalnym motocyklem na co dzień, który sprosta niemal wszystkim wymaganiom właściciela.

więcej...

Panigale 1299 Superleggera

Król klasy sportowej powrócił w stylu godnym Ducati. Najwyższych lotów technologia i wykorzystane materiały przy budowie tego dzieła sztuki zaowocowały maszyną ważącą 167 km na „mokro” i posiadającą moc 215KM.

Tytan, włókno węglowe – w tym rama wykonana z tego materiału to technologie nad którymi Ducati pracowało przez lata w MotoGP i które wdrożyło w projekt Superleggera.

Interwały serwisowe takie same jak np. w przypadku Panigale 1200 to niezrównany popis jakości wykonania i technologii.

więcej...

 

Scrambler Ducati Desert Sled i Cafe Racer

Desert Sled to Scrambler odbiegający od reszty Scramblerów. Przekonstruowana rama, wahacz, potężne zawieszenie o dużym skoku, szprychowane koła, wysoka kierownica… wszystko to by dać kierowcy maksymalną radość z jazdy w terenie, jednocześnie nie będąc wyrafinowaną maszyną przeznaczoną wyłącznie do offroadu.

więcej...

Cafe Racer natomiast czerpie pełnymi garściami z dawnych motocykli przerabianych w tym stylu. Jego wyścigowy charakter budzi emocje. Krótka kanapa, lusterka na krańcach niskiej kierownicy, radialna pompa hamulcowa i malowanie, przywodzi na myśl miejskiego chuligana sprzed lat, którego Scrambler Cafe Racer jest godną interpretacją.

więcej...

Do góry