Rozstaw Kół1478 mm
Silnik | Testastretta 11°, w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą |
Pojemność skokowa | 937 cm3 |
Moc maksymalna | 81 kW (110 KM) przy 9000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 93 Nm przy 6500 obr.. min |
Rama | Stalowa, rurowa, kratownicowa przymocnowana do głowicy cylindra |
Zawieszenie z przodu | W pełni regulowany widelec Marzocchi o średnicy 43 mm |
SuperSport od czasu swojej premiery zyskał aprobatę międzynarodowej publiczności, zdobywając również nagrodę za najpiękniejszy motocykl na targach EICMA 2016. Mocnymi stronami szosowego motocykla sportowego Ducati zawsze były dynamiczny styl, wizualna zwartość objętości i elegancja linii z proporcjami i objętościami typowymi dla motocykli sportowych Panigale. Cztery lata później Ducati Style Centre zainterweniowało, rozwijając projekt, bez zmiany koncepcji.
Nowy SuperSport 950, dzięki nowym owiewkom, zyskuje bardziej sportowego i płynnego kształtu, a także mocne i zdecydowane nawiązanie do Panigale V4 dzięki nowemu reflektorowi w pełni diodowemu i nowym bocznym wlotom powietrza. Całkowicie przeprojektowane owiewki to nowe elementy, które przede wszystkim zwiększają dynamikę SuperSport 950. Widok z boku wzbogacają eleganckie otwory wentylacyjne na gorące powietrze pochodzące z chłodnicy wodnej, które przypominają podwójny ekstraktor w modelach Panigale V4.
Tylne ściągacze działają również jako estetyczna osłona i zamykają się wokół ramy, pozostając dobrze dopasowaną, aby podkreślić wrażenie wąskiego roweru po bokach. Dolna owiewka rozciąga się teraz na boczny tłumik, ukrywając elementy mechaniczne i wizualnie przypominając motocykle torowe.