Rozstaw Kół1478 mm

Dane techniczne

Silnik Testastretta 11°, w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa 937 cm3
Moc maksymalna 81 kW (110 KM) przy 9000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 6500 obr.. min
Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa przymocnowana do głowicy cylindra
Zawieszenie z przodu W pełni regulowany widelec Marzocchi o średnicy 43 mm

SuperSport od czasu swojej premiery zyskał aprobatę międzynarodowej publiczności, zdobywając również nagrodę za najpiękniejszy motocykl na targach EICMA 2016. Mocnymi stronami szosowego motocykla sportowego Ducati zawsze były dynamiczny styl, wizualna zwartość objętości i elegancja linii z proporcjami i objętościami typowymi dla motocykli sportowych Panigale. Cztery lata później Ducati Style Centre zainterweniowało, rozwijając projekt, bez zmiany koncepcji.

Nowy SuperSport 950, dzięki nowym owiewkom, zyskuje bardziej sportowego i płynnego kształtu, a także mocne i zdecydowane nawiązanie do Panigale V4 dzięki nowemu reflektorowi w pełni diodowemu i nowym bocznym wlotom powietrza. Całkowicie przeprojektowane owiewki to nowe elementy, które przede wszystkim zwiększają dynamikę SuperSport 950. Widok z boku wzbogacają eleganckie otwory wentylacyjne na gorące powietrze pochodzące z chłodnicy wodnej, które przypominają podwójny ekstraktor w modelach Panigale V4.

Tylne ściągacze działają również jako estetyczna osłona i zamykają się wokół ramy, pozostając dobrze dopasowaną, aby podkreślić wrażenie wąskiego roweru po bokach. Dolna owiewka rozciąga się teraz na boczny tłumik, ukrywając elementy mechaniczne i wizualnie przypominając motocykle torowe.

Aby połączyć komfort i wszechstronność, jednocześnie zapewniając sportową jazdę, dużą uwagę zwrócono na trójkąt ergonomii, ochrony aerodynamicznej i swobody ruchów motocyklisty. Jednoczęściowe siedzisko z przestrzenią dla rowerzysty 810 mm nad ziemią (która staje się 790 mm po zamontowaniu niskiego siedziska dostępnego jako wyposażenie dodatkowe), pozwala na łatwe postawienie stóp na ziemi. Wysokość, na której kierownica jest ustawiona, pozwala na przyjęcie sportowej pozycji do jazdy bez przeciążania nadgarstków, a podnóżki są ustawione tak, aby nie nadwyrężać kolan, zapewniając jednocześnie maksymalną kontrolę.

Plexiglas, regulowany na wysokość w dwóch pozycjach w zakresie 50 mm, zapewnia niezbędną ochronę przed powietrzem przy prędkościach autostradowych. Ochronę tę można zwiększyć montując większy wędzony pleksiglas, dostępny jako wyposażenie dodatkowe. Podnóżki kierowcy, oddzielone od podnóżków pasażera, wraz z bocznym tłumikiem wydechu o niewielkich rozmiarach, zapewniają maksymalną swobodę ruchów na siedzeniu.

SuperSport 950 jest wyposażony w ramę kratową, która wykorzystuje silnik jako element konstrukcyjny podwozia. Główna krata stalowa jest połączona z głowicami cylindrów, natomiast rama pomocnicza sztycy tylnego siedzenia, również wykonana ze stali, jest przymocowana do ramy pionowego cylindra. Taka konfiguracja pozwala na uzyskanie bardzo zwartej, lekkiej ramy o dużej sztywności skrętnej, co jest idealną cechą poprawiającą dynamiczne właściwości SuperSport 950. Konfiguracja ramy z silnikiem wspomagającym przyczynia się do uzyskania masy własnej 210 kg. Formowana wtryskowo przednia rama pomocnicza została całkowicie przeprojektowana, podobnie jak tylne kierunkowskazy.

Mostek SuperSport posiada parę eleganckich manetek z kutego aluminium zamontowanych nad głowicą kierownicy, które pozostawiają regulatory widelca na widoku. Sportowy wygląd gwarantują nowe, samoczynnie odpowietrzające, promieniowe pompy hamulcowe przedniego hamulca i sprzęgła z oddzielnym zbiornikiem oleju.

Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

Umów się na jazdę próbną, lub zapytaj o ofertę