Supersport 950 S

Rozstaw Kół1478 mm

Dane techniczne

Silnik Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa 937 cm3
Moc maksymalna 81 kW (110 KM) przy 9000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 6500 obr.. min
Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa przymocnowana do głowicy cylindra
Zawieszenie z przodu W pełni regulowany widele Öhlins z powłoką z cyny

Silnik oddycha dzięki korpusom przepustnic o średnicy 53 mm sterowanych pełnym systemem Ride-by-Wire. Posiada cztery zawory na cylinder, system powietrza wtórnego, chłodzenie cieczą, stopień sprężania 12,6: 1, średnicę i skok tłoka odpowiednio 94 i 67,5 mm. Układ wydechowy ma kanały o średnicy zewnętrznej 54 mm, które tworzą układ typu 2-1-2 z dolnym tłumikiem wstępnym połączonym z bocznym tłumikiem z dwoma niezwykle kompaktowymi nałożonymi wylotami. Aby zwiększyć osiągi silnika lub po prostu nadać mu bardziej sportowy wygląd, dostępne są dwa systemy tytanowe Akrapovic® jako akcesoria: zatwierdzony wydech z osłoną termiczną z włókna węglowego oraz wydech wyścigowy, który zmniejsza wagę o - 4,6 kg i zwiększa moc w średnim zakresie o + 5%.

Jako prawdziwy rower sportowy Ducati, SuperSport 950 jest wyposażony w regulowane zawieszenie i jednostronny wahacz z odlewanego grawitacyjnie aluminium, który charakteryzuje się wysoką sztywnością i niską wagą, nadając motocyklowi techniczny i profesjonalny wygląd. Przód jest wyposażony w widelec Marzocchi o średnicy 43 mm, w pełni regulowany w hydraulice i napięciu wstępnym. Z tyłu znajduje się amortyzator Sachs, zamocowany do siłownika pionowego z jednej strony i do pojedynczego ramienia z drugiej, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i hamulcem hydraulicznym w wysunięciu.

Układ hamulcowy Brembo w SuperSport 950 S jest typowy dla modeli sportowych pod względem zawartości technicznej i efektu wizualnego. Z przodu znajdują się radialne zaciski Brembo M4-32 monoblok, które działają na dwóch tarczach o średnicy 320 mm, napędzane przez samoodpowietrzającą się pompę promieniową Brembo z oddzielnym zbiornikiem i regulowaną dźwignią. Z tyłu SuperSport 950 S jest wyposażony w tarczę o średnicy 245 mm, na której pracuje dwusilnikowy zacisk. Układ hamulcowy jest zarządzany przez system Bosch Cornering ABS, który można dostosować na poziomie interwencji. System Brembo zapewnia mocne hamowanie i doskonałą liniowość między przyłożoną siłą a reakcją hamowania, co przekłada się na szybkość, modułowość i przewidywalność z doskonałym wyczuciem dźwigni, która nigdy nie stwarza trudności kierowcy.


 

Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

Umów się na jazdę próbną, lub zapytaj o ofertę