Przepis na wojownika
Brak owiewek, szeroka kierownica zamontowana wysoko, masa 178 kg, esencja ze sportowego Panigale V4. Do tego silnik Desmosedici Stradale 1100 ccm o mocy 208 KM, nad którą panują kompletny pakiet elektroniki oraz dwupłatowe spojlery. Tak brzmi „Przepis na Wojownika”, z którego zrodził się Streetfighter V4.
Rozstaw Kół1488 mm
Silnik | Desmosedici Stradale 90° V4, wał korbowy kręcący się w przeciwnym kierunku, 4 zawory na cylinder sterowane Desmodromicznie, chłodzony cieczą |
Pojemność skokowa | 1103 ccm |
Moc maksymalna | 153 kW (208 KM) przy 12 750 obr./min |
Rama | Aluminiowa rama przednia, silnik jako element nośny |
Masa (na sucho) | 180 kg lub 178 kg w wersji S |
Wysokość siedzenia | 845 mm |
Podstawą stylu modelu Streetfighter V4 jest sportowy kuzyn Panigale V4, ale po obdarciu z owiewek i zamontowaniu szerokiej kierownicy. Sportowe korzenie przypominane są przez dreszczyk emocji przy każdym wyjeździe na drogi oraz przez zaawansowanie technologiczne i zachwycające osiągi modelu.
Minimalistyczna owiewka z reflektorem przypomina maskę niespokojnego Jokera, bohatera z komiksów, co perfekcyjnie podsumowuje cały charakter Streetfightera V4. Światło DRL w kształcie V to element rozpoznawalny dla Ducati.
W przedniej sekcji motocykla estetycznie ukrywa się ekran TFT 5”, a linie płynnie przechodzą w dwuwarstwowe owiewki boczne. Pług pod silnikiem stylistycznie ciągnie się od samego zbiornika, nadając motocyklowi agresji. Przednia rama oraz silnik pozostają wyeksponowane – nie można się ich wstydzić.
Elementami rozpoznawczymi modelu Streetfighter V4 są dwupłatowe spojlery po obu stronach. Stworzone zostały przez specjalistów wyścigowych z użyciem technologii CFD. Poza wyjątkową estetyką, zapewniają 28 kg siły docisku przy 270 km/h. Dzięki nim przednie koło unosi się mniej ochoczo, a Streetfighter V4 ma większą stabilność przy hamowaniu i w momencie inicjowania zakrętu. W tym motocyklu niepowtarzalny styl, dopracowana aerodynamika oraz zaawansowana elektronika płynnie się uzupełniają.