Panigale V4 SP

Cena:

od 169 000 PLN

Rozstaw Kół1469 mm

Dane techniczne

Silnik Desmosedici Stradale 90° V4, rozrząd desmodromiczny, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa 1103 cm3
Moc maksymalna 214 KM przy 13000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 124 Nm przy 9500 obr./min
Rama Aluminiowa
Zawieszenie z przodu W pełni regulowany widelec Öhlins NIX30 o średnicy 43 mm, elektroniczna regulacja tłumienia i odbicia

Każdy egzemplarz Panigale V4 SP ma na półce amortyzatora wybity swój indywidualny i unikalny numer.

Malowanie „Winter Test” inspirowane jest kolorem Ducati Corse używanym w przedsezonowych testach mistrzostw MotoGP i WSBK. Matowa czerń owiewek kontrastuje z czerwonymi akcentami i szczotkowanym aluminium na zbiorniku, nadając motocyklowi prawdziwie rasowy wygląd. Uwagę przykuwają też detale, jak barwy włoskiej falgi na karbonowych spojlerach bocznych. Torowy charakter podkreślają pięcioramienne felgi wykonane w całości z włókna węglowego, regulowane podnóżki z anodowanego aluminium, karbonowe osłony pięt oraz łamane dźwignie zmiany biegów i hamulca. Z włókna węglowego wykonany jest też błotnik i pokrywa suchego sprzęgła. W zestawie są też zaślepki lusterek i stelażu tablicy rejestracyjnej.

Panigale V4 SP jest napędzany silnikiem Desmosedici Stradale o pojemności 1103 cm3,  zgodnym z europejską normą Euro 5. Jednostka V4 90° generuje 214 KM mocy przy 13 000 obr./min i 124 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 9 500 obr./min. Parametry te przenoszone są na koło za pośrednictwem suchego sprzęgła, które jest niezwykle efektywne na torze podczas jazdy do granic możliwości, a także lżejszego łańcucha wprost z modelu Superleggera V4.

Świetne osiągi gwarantuje niska masa, która na sucho wynosi 173 kg. Panigale V4 SP jest o 1 kg lżejsze od wersji S.

Panigale V4 SP jest wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania techniczne jak choćby przednie zaciski hamulcowe Brembo Monoblock Stylema R i pompa hamulcowa Brembo z systemem MCS (Multiple Click System) z regulacją odległości pozycji dźwigni hamulca. Pochodzące z modelu Superleggera V4 pięcioramienne felgi wykonane są z wytrzymałego włókna węglowego i mają aluminiowe piasty, co pozwoliło na zmniejszenie masy o 1,4 kg w porównaniu z kutymi kołami aluminiowymi z Panigale V4 S. Przekłada się to na zmniejszenie bezwładności toczenia, a dzięki temu motocykl jest znacznie zwinniejszy i lżejszy przy zmianie kierunku. W opanowaniu tej bardzo szybkiej maszyny pomaga też półaktywne zawieszenie Öhlins z elektroniczną regulacją tłumienia i odbicia.

Panigale V4 SP to idealny motocykl dla nieprofesjonalnego motocyklisty, który chce wjechać na tor i od razu być szybki. Jest łatwy w prowadzeniu i wymaga niewielkiego wysiłku fizycznego, niezależnie od umiejętności. Imponuje łatwością wchodzenia w zakręty i doskonałą siłą hamowania. Amator jeżdżący na V4 SP będzie szybszy, niż na wymagającej wersji V4 R.

Panigale V4 SP jest wyposażony w najnowocześniejszy pakiet elektroniczny oparty na 6-osiowej platformie inercyjnej Bosch. Na wyposażeniu standardowym jest telemetria sprzężona z GPS, a także systemy:

• ABS Bosch EVO do pokonywania zakrętów
• Ducati Traction Control EVO 3 (DTC EVO 3)
• Ducati Slide Control (DSC)
• Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO)
• Ducati Power Launch (DPL)
• Ducati Quick Shift w górę i w dół EVO 2 (DQS EVO 2)
• Sterowanie hamulcem silnika EVO (EBC EVO)
• Elektroniczne zawieszenie Ducati EVO (DES EVO)

Model SP posiada też dodatkowy tryb jazdy do użytku torowego. Ustawienie wyścigowe podzielone zostało na dwa profile - Race A oraz Race B. Opcja ta pozwala prowadzącemu na szybkie porównanie dwóch różnych konfiguracji na torze w celu zdefiniowania najlepszego ustawienia w zależności od toru i warunków atmosferycznych.

Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

Umów się na jazdę próbną, lub zapytaj o ofertę