Rozstaw Kół1464 mm

Dane techniczne

Silnik Desmosedici Stradale 90° V4 z odwróconym kierunkiem wału korbowego, rozrządem Desmodromicznym i 4 zaworami na cylinder
Moc maksymalna 157,5 kW (214 KM) przy 13000 obr/min
Rama Aluminiowa
Zawieszenie z przodu Ohlins, w pełni regulowane napięcie wstępne i siły odbicia i dobicia za pomocą systemu Öhlins Smart EC 2.0
Zawieszenie z tyłu W pełni regulowane Ohlins. Elektronicznie regulowane napięcie wstępne oraz siły odbicia i dobicia za pomocą Öhlins Smart EC 2.0. Aluminiowy wahacz jednostronny.
Masa (na sucho) 174 kg

Panigale V4 SP jest napędzany silnikiem Desmosedici Stradale o pojemności 1103 cm3,  zgodnym z europejską normą ochrony środowiska Euro 5. V4 90 ° z rozkładem Desmodromic wywodzącym się z MotoGP,  jedyny w swoim rodzaju pod względem przeciwbieżnego wału korbowego i kolejności zapłonu „Twin Pulse”. Silnik jest w stanie dostarczyć 214 KM mocy przy 13 000 obr / min i 12,6 kg momentu obrotowego przy 9500 obr / min.

Jeśli chodzi o podwozie, Panigale V4 SP jest wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania techniczne pochodzące z Ducati Superleggera V4, takie jak obręcze z włókna węglowego, przednie zaciski hamulcowe Brembo Stylema R® i pompa hamulcowa Brembo z systemem MCS.
Do tego dochodzi głowica kierownicy z progresywnym numerem roweru i cenne, regulowane aluminiowe podnóżki kierowcy z osłonami pięty z włókna węglowego. Cenne koła Panigale V4 SP, z 5 dzielonymi szprychami, są wykonane z wytrzymałego włókna węglowego i mają aluminiowe piasty przykręcone do konstrukcji kompozytowej. Oba pozwalają na zmniejszenie masy o 1,4 kg w porównaniu z kutymi aluminiowymi kołami Panigale V4 S, która wzrasta do 3,4 kg w porównaniu z aluminiowymi kołami Panigale V4, przy znacznym zmniejszeniu bezwładności toczenia na korzyść zwinności i lekkości w zmiany kierunku.

Panigale V4 SP jest wyposażony w najnowocześniejszy pakiet elektroniczny, oparty na wykorzystaniu 6-osiowej platformy inercyjnej Bosch, która zawiera elementy sterujące do zarządzania wszystkimi fazami jazdy. W skład wyposażenia elektronicznego wchodzą:
• ABS Bosch EVO do pokonywania zakrętów
• Ducati Traction Control EVO 3 (DTC EVO 3)
• Ducati Slide Control (DSC)
• Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO)
• Ducati Power Launch (DPL)
• Ducati Quick Shift w górę / w dół EVO 2 (DQS EVO 2)
• Sterowanie hamulcem silnika EVO (EBC EVO)
• Elektroniczne zawieszenie Ducati EVO (DES EVO)

Parametry operacyjne każdego sterowania są zarządzane przez nową strategię trybu jazdy wprowadzoną w serii Panigale V4 MY2021, która pozwala kierowcy na szybkie porównania na torze między dwiema różnymi konfiguracjami w celu zdefiniowania najlepszego ustawienia. Tryb jazdy wyścigowej został faktycznie podzielony na dwa specyficzne odwzorowania do użytku na torze (wyścig A i wyścig B), teraz swobodnie porównywalne pod względem indywidualnych parametrów, wraz z już istniejącymi Sport i Street.

Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

Umów się na jazdę próbną, lub zapytaj o ofertę