Monster+

Cena:

od 55 900 PLN

Rozstaw Kół1474 mm

Dane techniczne

Silnik Testatretta 11°, V2 - 90°, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzenie cieczą
Pojemność skokowa 937 cm3
Moc maksymalna 111 KM przy 9250 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 6500 obr./min
Rama Aluminiowa
Zawieszenie z przodu Widelec upside-down o średnicy 43 mm

Lekka rama aluminiowa wyraźnie inspirowana Panigale V4 wynosi design Monstera na zupełnie nowy poziom. To nowy rozdział w historii modelu stworzonego w 1993 roku, który na nowo definiuje koncepcję sportowego nakeda. Sylwetka motocykla jest zwarta, sportowa i wyrafinowana, a jednocześnie nowoczesna. Przedni reflektor diodowy zachował kultowy, okrągły kształt, a "pływające" kierunkowskazy podkreślają muskularność zbiornika paliwa.

 

Monster jest oferowany w trzech wersjach kolorystycznych. Do wyboru jest lakier Ducati Red, Dark Stealth oraz Aviator Grey z czerwonymi felgami. Wygląd można spersonalizować zestawami naklejek, a także akcesoriami z katalogu Ducati Performance.

 

W standardowym wyposażeniu wersji Plus znajduje się owiewka aerodynamiczna oraz nakładka na siedzenie pasażera.

Za napęd odpowiada dwucylindrowa, czterozaworowa jednostka Testastretta 11°. Względem poprzedniej generacji Monstera silnik ma pojemność zwiększoną do 937 cm3, a jednocześnie masę zredukowaną o ponad 2 kilogramy. Rozwija 111 KM przy 9250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy zaledwie 6500 obr./min. Inżynierowie skupili się na poprawieniu reakcji na gaz w średnim zakresie obrotów. W połączeniu z nową skrzynią, standardowo wyposażoną w quickshifter, gwarantuje ekscytujące osiągi.

 

Monster oferowany jest też w wariancie mocy 35 kW, dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.

Priorytetem przy projektowaniu nowego Monstera była przede wszystkim redukcja wagi. W efekcie całkowita oszczędność masy względem modelu Monster 821 wynosi aż 18 kilogramów, a waga na sucho to zaledwie 166 kilogramów. Skupiono się też na poprawieniu pozycji jazdy. Motocyklista ma teraz bardziej wyprostowaną sylwetkę dzięki zbliżeniu kierownicy do tułowia. Zwiększono też kąt skrętu, przez co manewrowanie przy niskich prędkościach jest łatwiejsze. Wysokość siedziska na poziomie 820 mm powinna zapewnić stabilne podparcie o podłoże, ale może zostać obniżona do 800 mm przy pomocy akcesoryjnej kanapy. W razie potrzeby opcjonalny zestaw sprężyn zawieszenia może zmniejszyć wysokość siedziska do 775 mm.

W zależności od preferencji motocykl oferuje trzy tryby jazdy - Sport, Urban oraz Touring. Jeźdźca wspomaga też szereg systemów o regulowanych ustawieniach, takich jak zakrętowy ABS i kontrola trakcji. Elektronika pomoże też przy efektywnym ruszaniu i w jeździe na tylnym kole. Wyświetlacz TFT o przekątnej 4,3 cala z dużym obrotomierzem przypomina ten montowany w Panigale V4. 

Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

Umów się na jazdę próbną, lub zapytaj o ofertę