Multistrada V4

Cena:

86 900 PLN

Rozstaw Kół1567 mm

Dane techniczne

Silnik Granturismo V4 90°, 4 zawory na cylinder, przeciwbieżny wał korbowy, kolejność zapłonu Twin Pulse, chłodzenie cieczą
Pojemność skokowa 1158 cm3
Moc maksymalna 170 KM przy 10500 obr./ min
Maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 8750 obr./min
Rama Aluminiowa rama
Zawieszenie z przodu W pełni regulowany widelec o średnicy 50mm

Projekt Multistrady V4 cechuje się niezwykłą funkcjonalnością. Jest solidny i wytrzymały, a jednocześnie wyrafinowany i niezwykle estetyczny. Projektanci Ducati wypracowali dobre proporcje i kompaktowość nadwozia w rozstawie osi - idealne połączenie formy i funkcji. Da się to zauważyć w muskularnych gabarytach przedniej części nadwozia z 22-litrowym zbiornikiem paliwa, w połączeniu ze smukłym tyłem, który umożliwia optymalną pozycję nawet podczas jazdy na stojąco na odcinkach terenowych.

Badania w tunelu aerodynamicznym pozwoliły na zapewnienie maksymalnego możliwego komfortu. Opracowano rozwiązania, które mają na celu ochronić kierowcę i pasażera przed uderzeniami powietrza, zredukować hałas i umożliwić odprowadzanie ciepła z silnika z dala od nóg kierowcy. Efektem starań jest szyba z pleksiglasu o nowym kształcie oraz wysokości regulowanej za pomocą jednego palca, połączona z dwoma bocznymi deflektorami. Szczegółowo przebadano kształty osłon dłoni i części najbardziej wystawionych na działanie powietrza.

Niezwykle lekki, ważacy tylko 66,7 kg, ultrakompaktowy silnik V4 Granturismo gwarantuje płynną pracę przy niskich obrotach i liniową krzywą momentu obrotowego. Czterocylindrowa jednostka o pojemności 1158 cm3 rozwija moc 170 KM przy 10500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 8750 obr./min. Nawet przy pełnym obciążeniu daje poczucie natychmiastowej reakcji na manetkę gazu. Inżynierowie dużą uwagę poświęcili krzywym momentu obrotowego na każdym biegu, aby uzyskać płynność przy niskich obrotach, stabilność w średnim zakresie i ekscytującą jazdę przy wysokich obrotach. Pierwszy bieg o niskim przełożeniu doskonale nadaje się do manewrowania przy ekstremalnie niskich prędkościach, ruszania pod górę i na odcinkach terenowych. Natomiast szósty bieg jest idealny do pokonywania długich podróży autostradą.

Silnik w Multistradzie V4 pozwala na znaczne wydłużenie okresów międzyobsługowych. Wymiana oleju jest sugerowana co 15 000 km, a sprawdzanie luzów zaworowych i ewentualna regulacja co 60 000 km. Jednostka V4 Granturismo posiada funkcję dezaktywacji tylnych cylindrów na biegu jałowym. W ten sposób w momencie zatrzymania motocykla na światłach proces spalania w cylindrach zostaje zatrzymany, co poprawia w znacznym stopniu komfort termiczny kierowcy dzięki obniżeniu temperatury przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa.

Multistrada V4 jest wyposażona w aluminiową ramę, 19-calowe koło przednie, dwustronny wahacz, zawieszenie o dużym skoku (170 mm z przodu i 180 mm z tyłu) oraz prześwit 220 mm. Waga własna motocykla na sucho to tylko 215 kg. Wszystko to sprawia, że ​​Multistrada V4 pokonuje zakręty w sposób intuicyjny i skuteczny, jak przystało na Ducati, a jednocześnie jest łatwa w prowadzeniu i wszechstronna zarówno na drogach, jak i w warunkach terenowych. Skuteczne hamowanie zapewnia z kolei zestaw hamulców z dwoma tarczami 320 mm i 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo na przedniej osi, a także 265 mm tarczą i 2-tłoczkowym zaciskiem na tylnej osi.

Multistrada V4 jest wyposażona w najnowocześniejszą elektronikę w branży motocyklowej, zapewniającą wysoki poziom bezpieczeństwa, komfortu, osiągów i łączności. Platforma inercyjna (IMU) zarządza działaniem ABS na zakrętach, Ducati Wheelie Control (DWC) czy Ducati Traction Control (DTC).

Wraz z nowym modelem, Ducati wprowadziło również absolutną nowość w świecie motocykli: rewolucyjny przedni i tylny system radarowy, który umożliwia korzystanie z adaptacyjnego tempomatu (ACC) i wykrywania martwego pola (BSD). Radary to zaawansowane systemy pomocnicze, które firma Ducati opracowała we współpracy ze swoimi partnerami technologicznymi z najwyższej półki, jak na przykład Bosch. Wspierają one kierowcę podczas jazdy i czynią jazdę bardziej komfortową dzięki możliwości kontroli otoczenia motocykla.

Aby jeszcze bardziej poprawić wrażenia z jazdy całkowicie zmieniono zarówno interfejs użytkownika na 6,5-calowym wyświetlaczu TFT. System Ducati Connect, który umożliwia za bezprzewodową łączność ze smartfonem i korzystanie z aplikacji na desce rozdzielczej przy pomocy joysticka. W górnej części zbiornika wygospodarowano zamykane miejsce na telefon, gdzie można bezpiecznie pozostawić go do ładowania.

Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

Umów się na jazdę próbną, lub zapytaj o ofertę