Multistrada 950 S

Cena:

od 72 900 PLN

Rozstaw Kół1594 mm

Dane techniczne

Silnik Ducati Testastretta, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa 937 cm3
Moc maksymalna 113 KM przy 9000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 96 Nm przy 7750 obr./min
Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie z przodu Regulowany widelec o średnicy rur 48 mm

Wygląd nowego Ducati Multistrada 950 S jest bardzo nowoczesny, ale jednocześnie niezwykle stylowy, tak jak oczekujemy tego od włoskich motocykli. Kształty maszyny w pełni odpowiadają koncepcji rodziny Multistrada, a proporcje jej poszczególnych elementów podkreślają lekkość całej konstrukcji. Charakterystyczne są tu przednie światła z dwoma reflektorami, kierunkowskazy wbudowane w osłony dłoni, przednie koło o średnicy 19”, skuteczne owiewki i opływowy kształt 20-litrowego zbiornika paliwa.

GP White to najnowsze malowanie Multistrady 950 S. Na kolor czerwony pomalowana jest kratownicowa rama, która nie nie tylko spina poszczególne elementy motocykla, ale też sama w sobie jest niezwykle wyraźnym akcentem stylistycznym. Model S dostępny jest z aluminiowymi kołami odlewanymi lub szprychowymi, które podkreślają offroadowe korzenie tego modelu.
 

W modelach z rodziny Multistrada 950 zastosowano sprawdzoną jednostkę Ducati, czyli chłodzonego cieczą L-twina Testastretta 11° o pojemności 937 cm3 i mocy 113 KM, dysponującą wysokim momentem obrotowym wynoszącym 96 Nm. Silnik ten już od najniższych obrotów bardzo skutecznie napędza ten niezbyt ciężki motocykl, a charakter jego pracy zachwyci zarówno oddanych fanów Ducati, jak i tych mających pierwszy kontakt z maszyną tej włoskiej marki. 

W połączeniu z hydraulicznie sterowanym sprzęgłem i 6-biegową skrzynią jest to bardzo skuteczne narzędzie zarówno w warunkach miejskich, jak też na długich wyprawach. System DQS (Ducati QuickShift) pozwala na zmianę biegów w górę i w dół bez użycia sprzęgła, co jest niezwykle wygodne zwłaszcza w jeździe miejskiej i offroadowej.

Silnik Multistrady 950 S jest też w dużym stopniu bezobsługowy: serwisy olejowe przewidziano raz w roku lub co 15 tysięcy km, a regulację luzów zaworowych co 30 tysięcy km. 
 

Ducati Multistrada 950 S wyposażona jest w półaktywne zawieszenie Ducati Skyhook, dające nawet 400 opcji ustawień widelca i tylnego amortyzatora pod kątem obciążenia i warunków jazdy. Całość sterowana jest z poziomu wyświetlacza TFT.

Motocykl toczy się na aluminiowych, odlewanych kołach o średnicach 19” i 17”, można również wybrać wersję z kołami szprychowymi. Bezpieczeństwo potraktowano tu bardzo poważnie - Multistradę 950S zatrzymują dwie tarcze o średnicy 320 mm z przodu, z 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo Monobloc oraz tarcza o średnicy 265 mm z pływającym zaciskiem dwutłoczkowym. System ten współpracuje z zaawansowanym ABS-em firmy Bosch.
 

Multistrada 950 S w pełni realizuje koncepcję, zgodnie z którą każdy motocykl Ducati już w wersji podstawowej wyposażony jest w pakiet rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo kierowcy. W jego skład którego wchodzą kontrola trakcji DTC oraz ABS 9.1ME firmy Bosch, współpracujący z jednostką IMU i działający także w pochyleniu. 

To tylko początek długiej listy wyposażenia elektronicznego tego modelu. Silnik Multistrady 950S sterowany jest przez doskonale skonfigurowany system ride-by-wire z kilkoma trybami jazdy, pozwalającymi precyzyjnie dobrać maksymalną moc i sposób jej oddawania do aktualnych warunków na drodze. W turystyce motocyklowej, zwłaszcza w rejonach górskich, bardzo przyda się system VHC (Vehicle Hold Control), automatycznie hamujący tylne koło na postoju i ułatwiający ruszanie pod górę.

Elementami wpływającymi na codzienną wygodę użytkowania motocykla są automatycznie wyłączające się kierunkowskazy, pełne oświetlenie LED z doświetlaniem zakrętów oraz kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 5”, dostarczający bardzo bogaty zestaw informacji, czytelny nawet w ostrym słońcu. Motocykl uruchamiany jest przy pomocy systemu bezkluczykowego Hands Free, dużym ułatwieniem są również podświetlane przełączniki na kierownicy.

Ducati Multistrada 950 S jest ponadto fabrycznie przystosowany do montażu systemów opcjonalnych - alarmu, systemu multimedialnego DMS oraz układu monitorującego ciśnienie w oponach TPMS.
 

Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

Umów się na jazdę próbną, lub zapytaj o ofertę