Multistrada 1260 Pikes Peak

Cena:

113 500 zł

Sprawdź ceny innych modeli

Cennik

Dane techniczne

Silnik Testastretta ze zmiennymi fazami rozrządu, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa 1262 cm3
Moc 158 KM przy 9500 obr./min
Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
Masa 206 kg
Zbiornik Paliwa 20 l

Wygląd Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak to harmonijna kompozycja płynnych linii i gładkich powierzchni, podkreślona wyścigowym malowaniem, elementami z karbonu i czerwonymi przeszyciami kanapy. Dynamiczny i zadziorny przód połączono z efektowną kratownicową ramą, a charakterystycznym elementem tyłu motocykla jest jednoramienny wahacz, eksponujący piękny wzór obręczy koła z kutego aluminium. Całość wykonano z najlepszych materiałów, które połączone przez fachowców w bolońskiej fabryce Ducati tworzą prawdziwą definicję eleganckiego motocykla sportowo-turystycznego klasy premium.

Multistrada 1260 Pikes Peak dostępna jest w jednym, trójkolorowym wzorze malowania - czarno-czerwono-białym, z czerwoną ramą i czarnymi obręczami kół
 

Sercem maszyn z rodziny Multistrada 1260 jest doskonała jednostka Testastretta DVT o pojemności 1262 cm3 ze zmiennymi fazami rozrządu, generująca aż 158 KM mocy i 129,5 Nm momentu, z którego aż 85% dostarczane jest w najczęściej używanym przedziale 3500/4000 obr/min. Nowy system Ride-by-Wire precyzyjnie kontroluje potencjał silnika, zapewniając, w zależności od wybranego trybu jazdy (Sport, Touring, Urban lub Enduro), delikatną i płynną reakcję na otwarcie gazu lub w pełni szalone, sportowe doznania. 

Ogromną zaletą jednostki napędowej są długie okresy międzyprzeglądowe: serwisy olejowe przewidziano raz w roku lub co 15 tysięcy km, a regulację luzów zaworowych co 30 tysięcy km. 

Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak wyposażone jest w hydraulicznie sterowane, wielotarczowe  sprzęgło i 6-biegową skrzynię biegów. Układ ten współpracuje z quickshifterem DQS, umożliwiającym szybką i płynną zmianę biegów w górę i w dół bez użycia sprzęgła, zwiększając tym samym doznania z jazdy zarówno w mieście, jak też na krętych górskich trasach.
 

Zawieszenie Multistrady 1260 Pikes Peak zbudowane jest z doskonałych komponentów firmy Öhlins - przedniego widelca USD w kolorze złotym i amortyzatora TTX36. Oba elementy mają pełną regulację mechaniczną.

Motocykl toczy się na 17-calowych obręczach z kutego aluminium, tworzącego efektowny, potrójny wzór. Są one jeszcze lżejsze od tych użytych w Multistradzie 1260S. Zastosowane tu ogumienie to Pirelli SCORPIONTM Trail II. 

Za hamowanie motocykla odpowiada system hamulcowy pochodzący wprost z maszyn klasy superbike. Dwie przednie tarcze o średnicach 330 mm współpracują z 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo M50 Monobloc. Tylna tarcza ma 265 mm i dwutłoczkowy zacisk. 
 

Multistrada 1260 Pikes Peak w pełni realizuje koncepcję, zgodnie z którą każdy motocykl Ducati już w wersji podstawowej wyposażony jest w pakiet rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo kierowcy. Jednostka IMU firmy Bosch steruje trzema systemami: ABS-em działającym w zakrętach, kontrolą unoszenia przedniego koła DWC oraz elektronicznym tempomatem. 

Ponadto motocykl wyposażony jest w 8-stopniową kontrolę trakcji DTC, będącą skutecznym filtrem pomiędzy manetką gazu, a tylnym kołem. W zależności od ustawionego stopnia zadziałania, może pozwolić na całkowitą utratę przyczepności lub bardzo zdecydowanie wpływać na zachowanie motocykla w niebezpiecznych sytuacjach.

Wyróżnikiem wersji 1260 Pikes Peak jest również pełne oświetlenie LED z doświetlaniem zakrętów oraz znakomity, kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 5”, będący centrum sterowania systemem multimedialnym, pozwalającym na słuchanie muzyki i odbieranie połączeń telefonicznych.

Na pokładzie obecny jest ponadto system VHC (Vehicle Hold Control), ułatwiający zatrzymywanie się i ruszanie na wzniesieniach. Multistrada 1260 Pikes Peak przystosowana jest fabrycznie do montażu alarmu oraz układu monitorującego ciśnienie w oponach TPMS.


 

Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.