Multistrada 1260

Cena:

Od 79 900 zł

Sprawdź ceny innych modeli

Cennik

Rozstaw Kół1585 mm

Dane techniczne

Silnik Testastretta ze zmiennymi fazami rozrządu, dwucylindrowy w układzie L, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa 1262 cm3
Moc 158 KM przy 9500 obr./min
Skrzynia biegów 6- biegowa
Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
Masa 209 kg

Wygląd Ducati Multistrada 1260 to harmonijna kompozycja płynnych linii i gładkich powierzchni, podkreślająca pogoń za każdym kilometrem. Dynamiczny i zadziorny przód połączono z efektowną kratownicową ramą, a charakterystycznym elementem tyłu motocykla jest jednoramienny wahacz, eksponujący piękny wzór odlewanej obręczy koła. Całość wykonano z najlepszych materiałów, które połączone przez fachowców w bolońskiej fabryce Ducati, tworzą prawdziwą definicję eleganckiego motocykla turystycznego klasy premium.

Multistrada 1260 w wersji bazowej dostępna jest w jednym wzorze malowania - klasycznym Ducati Red, z szarą ramą i czarnymi kołami.
 

Sercem maszyn z rodziny Multistrada 1260 jest doskonała jednostka Testastretta DVT o pojemności 1262 cm3 ze zmiennymi fazami rozrządu, generująca aż 158 KM mocy i 129,5 Nm momentu, z którego aż 85% dostarczane jest w najczęściej używanym przedziale 3500/4000 obr./min. Nowy system Ride-by-Wire precyzyjnie kontroluje potencjał silnika, zapewniając, w zależności od wybranego trybu jazdy (Sport, Touring, Urban lub Enduro), delikatną i płynną reakcję na otwarcie gazu lub w pełni szalone, sportowe doznania. 

Ogromną zaletą jednostki napędowej są długie okresy międzyprzeglądowe: serwisy olejowe przewidziano raz w roku lub co 15 tysięcy km, a regulację luzów zaworowych co 30 tysięcy km. 

Bazowa wersja Multistrady 1260 wyposażona jest w hydraulicznie sterowane, wielotarczowe  sprzęgło i tradycyjną, 6-biegową skrzynię biegów. 
 

Nowa Multistrada 1260 została gruntownie przebudowana od samych podstaw. Przebudowano ramę, zwiększono rozstaw osi, wydłużono aluminiowy monowahacz i zmieniono geometrię przedniego zawieszenia. Dzięki temu motocykl jeszcze chętniej wchodzi w zakręty, a w czasie jazdy na wprost zachowuje większą stabilność, nawet w czasie jazdy w dwie osoby, z pełnymi kuframi bocznymi. Kanapa ma regulowaną wysokość w zakresie 825-845 mm.

Zawieszenie - przedni widelec USD Kayaba (48 mm) i centralny amortyzator Sachs - jest w pełni regulowane. Skok przodu i tyłu wynosi 170 mm. Motocykl toczy się na 17-calowych obręczach z odlewanego aluminium, tworzącego efektowny wzór pięciu ramion w kształcie litery Y. Są one o 340 gramów lżejsze od tych użytych w Multistradzie 1200. Zastosowane tu ogumienie to Pirelli SCORPIONTM Trail II. 

Za hamowanie motocykla odpowiadają dwie przednie tarcze o średnicach 320 mm, współpracujące z 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo. Tylna tarcza ma 265 mm i dwutłoczkowy zacisk. 
 

Multistrada 1260 w pełni realizuje koncepcję, zgodnie z którą każdy motocykl Ducati już w wersji podstawowej wyposażony jest w pakiet rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo kierowcy. Jednostka IMU firmy Bosch steruje trzema systemami: ABS-em działającym w zakrętach, kontrolą unoszenia przedniego koła DWC oraz elektronicznym tempomatem. Ponadto motocykl wyposażony jest w 8-stopniową kontrolę trakcji DTC, będącą skutecznym filtrem pomiędzy manetką gazu, a tylnym kołem. W zależności od ustawionego stopnia zadziałania, może pozwolić na całkowitą utratę przyczepności lub bardzo zdecydowanie wpływać na zachowanie motocykla w niebezpiecznych sytuacjach.

W wersji podstawowej Ducati Multistrada 1260 wyposażony jest w wyświetlacz LED z nowym, czytelnym wzorem ikon. Na pokładzie obecny jest ponadto system VHC (Vehicle Hold Control), ułatwiający zatrzymywanie się i ruszanie na wzniesieniach.

Multistrada 1260 przystosowana jest fabrycznie do montażu alarmu oraz układu monitorującego ciśnienie w oponach TPMS.
 

Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.