Motocykle używane

Diavel 1260 S

#
Galeria
  • Niekonwencjonalny, niepowtarzalny, nie do pomylenia z innymi. Od kiedy tylko pojawił się na targach EICMA w 2010 roku, Diavel oszałamia swoją osobowością, designem, brutalną sylwetką i rasowym silnikiem. Diavel 1260 S drugiej generacji pozostaje wierny pierwotnemu duchowi tego niesamowicie wyjątkowego motocykla, czerpiąc z kluczowych elementów stylistycznych, a jednocześnie zdecydowanie je aktualizując.

    Teraz Diavel ma jeszcze bardziej agresywną linię i wyższą wydajność, daje jeszcze więcej radości na trasach mieszanych i jest jeszcze wygodniejszy, zarówno dla kierowcy, jak i pasażera. Jego sportowa dusza jest wzmocniona przez nowy silnik Testastretta DVT 1262, który łączy w sobie zapierające dech w piersiach przyspieszenie z płynną pracą na niskich i średnich obrotach, idealną do codziennych wypadów lub dłuższych tras. 

    Ulepszona konfiguracja podwozia sprawia, że Diavel 1260 S dokładniej odpowiada na zamiary kierowcy, podczas gdy wysokiej klasy technologia i elektronika zapewniają skuteczność hamowania porównywalną z wydajnością motocykla sportowego, jednak w dużo bezpieczniejszy sposób, m.in. dzięki układowi ABS działającemu w zakrętach. Poziom komfortu dla kierowcy i pasażera pozostaje wyjątkowy dzięki wyprostowanej pozycji i obszernej, komfortowo wykończonej kanapie.

    Sercem nowego Diavela 1260 S jest silnik Ducati Testastretta o pojemności 1262 cm3 i mocy 159 KM, z systemem zmiennych faz rozrządu DVT. Został on zoptymalizowany pod względem wydajności, oddaje swój cały potencjał już od samego dołu obrotów, a tylne koło napędzane jest łańcuchem. Silnik ten zapewnia również elegancki wygląd w połączeniu z wykończeniem najwyższej jakości, stanowiącym rdzeń stylistyczny motocykla. Pełną kontrolę nad maszyną zapewnia bogaty zestaw elektroniki pokładowej, w tym ABS działający w zakrętach i kontrola trakcji DTC.

    Wersja S różni się od standardowej znacznie bogatszym wyposażeniem. Znajdziemy tu m.in. doskonałe zawieszenie Ohlins, mocniejsze hamulce, pełne oświetlenie LED, quickshifter DQS, ekskluzywny wzór obręczy kół oraz dodatkowe warianty malowania.

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com. Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. 

     
  • Silnik

     
    Typ Testastretta DVT (Desmodronic Variable Timing) ze zmiennymi fazami rozrządu, L-Twin, chłodzony cieczą
    Pojemność 1262 ccm
    Średnica x skok tłoka 106 x 71,5 mm
    Moc maksymalna 117 kW (159 KM) przy 9500 obr/min
    Maks. moment obrotowy 129 Nm przy 7500 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-stopniowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie 48 mm widelec Öhlins z pełną regulacją
    Opona przednia Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Öhlins. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 120 mm - 130 mm
    Hamulec przedni 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski i Bosch Cornering ABS Evo
    Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch Cornering ABS Evo

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 218 kg
    Masa z płynami 244 kg 
    Wysokość siedzenia 780 mm
    Rozstaw osi 1600 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 17 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
      W pełni regulowane zawieszenie Öhlins 
      Ducati Wheelie Control
      System bezkluczykowy (Hands-free)
      Ducati Quick Shift Up & Down Evo, wspomagający zmianę i redukcję biegów
      Ducati Power Launch Evo
      Ducati Multimedia System
      Wszystkie światła LED
      3,5-calowy wyświetlacz TFT

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy