Motocykle używane

Diavel 1260

#
Galeria
  • Niekonwencjonalny, niepowtarzalny, nie do pomylenia z innymi. Od kiedy tylko pojawił się na targach EICMA w 2010 roku, Diavel oszałamia swoją osobowością, designem, brutalną sylwetką i rasowym silnikiem. Diavel 1260 drugiej generacji pozostaje wierny pierwotnemu duchowi tego niesamowicie wyjątkowego motocykla, czerpiąc z kluczowych elementów stylistycznych, a jednocześnie zdecydowanie je aktualizując.

    Teraz Diavel ma jeszcze bardziej agresywną linię i wyższą wydajność, daje jeszcze więcej radości na trasach mieszanych i jest jeszcze wygodniejszy, zarówno dla kierowcy, jak i pasażera. Jego sportowa dusza jest wzmocniona przez nowy silnik Testastretta DVT 1262, który łączy w sobie zapierające dech w piersiach przyspieszenie z płynną pracą na niskich i średnich obrotach, idealną do codziennych wypadów lub dłuższych tras. 

    Ulepszona konfiguracja podwozia sprawia, że ​​Diavel 1260 dokładniej odpowiada na zamiary kierowcy, podczas gdy wysokiej klasy technologia i elektronika zapewniają skuteczność hamowania porównywalną z wydajnością motocykla sportowego, jednak w dużo bezpieczniejszy sposób, m.in. dzięki układowi ABS działającemu w zakrętach. Poziom komfortu dla kierowcy i pasażera pozostaje wyjątkowy dzięki wyprostowanej pozycji i obszernej, komfortowo wykończonej kanapie.

    Sercem nowego Diavela 1260 jest silnik Ducati Testastretta o pojemności 1262 cm3 i mocy 159 KM, z systemem zmiennych faz rozrządu DVT. Został on zoptymalizowany pod względem wydajności, oddaje swój cały potencjał już od samego dołu obrotów, a tylne koło napędzane jest łańcuchem. Silnik ten zapewnia również elegancki wygląd w połączeniu z wykończeniem najwyższej jakości, stanowiącym rdzeń stylistyczny motocykla. Pełną kontrolę nad maszyną zapewnia bogaty zestaw elektroniki pokładowej, w tym ABS działający w zakrętach i kontrola trakcji DTC.

     
  • Silnik

     
    Typ Testastretta DVT (Desmodronic Variable Timing) ze zmiennymi fazami rozrządu, chłodzony cieczą
    Pojemność 1262 ccm
    Średnica x skok tłoka 106 x 71,5 mm
    Moc maksymalna 117 kW (159 KM) przy 9500 obr/min
    Maks. moment obrotowy 129 Nm przy 7500 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-stopniowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie 50 mm widelec upside down z regulacją napięcia wstępnego i tłumienia odbicia
    Opona przednia Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne Jednoramienny aluminiowy wahacz. 
    Opona tylna Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 120 mm - 130 mm
    Hamulec przedni 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski i Bosch Cornering ABS Evo
    Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch Cornering ABS Evo

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 218 kg
       
    Wysokość siedzenia 780 mm
    Rozstaw osi 1600 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 17 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
      Ducati Wheelie Control
      System bezkluczykowy (Hands-free)
      Wszystkie światła LED
      3,5-calowy wyświetlacz TFT

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy