Motocykle używane

Hypermotard 950 SP

#
Galeria
  • Hypermotard to motocykl o DNA supermoto, zarówno jeśli chodzi o design, jak również o właściwości jezdne. Miejski zgiełk, kręta górska droga, czy tor wyścigowy – nowy Hypermotard odnajdzie się świetnie w każdym środowisku. Inżynierowie z Borgo Panigale zbudowali dwie wersje tego modelu - podstawową Hypermotard 950 oraz motocykl dla bardziej wymagających - Hypermotard 950 SP.

    Hiper rozrywka
    Sercem nowego Hypermotarda jest dwucylindrowa jednostka napędowa Testastretta 11° o pojemności 937 ccm, generująca maksymalną moc 114 KM oraz maksymalny moment obrotowy rzędu 96 Nm. 80% momentu obrotowego dostępne jest już od 3000 obr./min, a jego wartość nigdy nie spada poniżej 88% wartości maksymalnej w zakresie od 5000 do 9000 obr./min! Te liczby gwarantują niesłabnące, pozytywne emocje podczas jazdy.

    Silnik został odchudzony aż o 1,5 kg dzięki zastosowaniu nowej, lżejszej pokrywy sprzęgła oraz alternatora, lżejszego wybieraka biegów, aluminiowych (a nie jak w poprzedniej wersji – stalowych) napinaczy pasków oraz magnezowych pokryw zaworów. Nie tylko jego masa się zmieniła, ale także wzrosła moc - aż o 4 KM! Zastosowano w nim także inne przepustnice o średnicy 53 mm, które kontrolowane są przez nowy sterownik elektroniczny oraz system Ride-by-Wire. Wszystko po to, by dostarczyć jeszcze większej frajdy z jazdy!

     

    Adrenalinę, którą oferuje Hypermotard 950, użytkownik może dozować w ramach dostępnych trzech trybów jazdy:

    Sport, który dostarcza pełnego zakresu mocy (114 KM); dedykowany jeździe sportowej na krętych trasach lub na torze wyścigowym.
    Touring, czyli idealny do dłuższych wyjazdów poza miasto, dla kierowców, preferujących płynną i łagodną jazdę.
    Urban, który zaprogramowany jest przede wszystkim do jazdy miejskiej oraz w warunkach pogorszonej przyczepności, na przykład podczas deszczu.

    Płynnie w górę i w dół!
    Aby zapewnić optymalne wykorzystanie potencjału momentu obrotowego, skrzynia biegów wykorzystuje system Ducati Quick Shift EVO (DQS EVO) wspomagający zmianę oraz redukcję przełożeń. DQS EVO wykorzystuje informacje o kącie pochylenia motocykla, aby zmaksymalizować stabilność pojazdu w czasie zmiany biegów w zakrętach. Oprócz skrócenia czasu zmiany przełożenia, DQS EVO umożliwia redukcję biegów bez użycia sprzęgła, zapewniając tym samym jeszcze bardziej efektywne hamowanie w zakrętach.

    DQS EVO dostępny jest w wersji standardowej jako opcja, a w wersji SP jako podstawowe wyposażenie.

    Stabilny w każdym momencie
    Ramę nowego modelu Hypermotard zaprojektowano tak, aby prowadził się stabilnie przy dużych prędkościach, ale jednocześnie był jak najbardziej zwrotny i zwinny podczas jazdy po mieście czy po torze. Udało się to osiągnąć dzięki bardzo szerokiemu kątowi skrętu o wartości 70° oraz krótkiemu rozstawowi osi sięgającemu 1493 mm (1498 mm w wersji SP).

    Zawieszenie - komfort i osiągi
    Bezpośredni wpływ na komfort jazdy ma zawieszenie – z przodu w wersji standardowej zastosowano w pełni regulowany widelec Marzocchi upside down o średnicy 45 mm. Z tyłu zaś wykorzystano regulowany amortyzator Sachs, zapewniający skok koła 150 mm.

    Wersja SP natomiast została wyposażona w pełni regulowany widelec przedni firmy Öhlins o średnicy 48 mm i skoku 185 mm oraz tylny w pełni regulowany amortyzator marki Öhlins zapewniający 175 mm skoku. Tylko od użytkownika nowego Hypermotarda zależy, czy zawieszenie swojego motocykla zestroi w stronę komfortu jazdy, czy też w kierunku najlepszych osiągów!    

     

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com. Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. 

     
  • Sinik

     
    Typ Testastretta 11°, L-Twin, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 937 ccm
    Średnica x skok tłoka 94 x 67,5 mm
    Moc maksymalna 84 kW (114 KM) przy 9000 obr/min
    Maks. moment obrotowy 96 Nm przy 7250 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Zawieszenie przednie 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją
    Opona przednia Pirelli Diablo Supercorsa SP v3 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Öhlins z progresywnym układem dźwigni. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Diablo Supercorsa SP 180/55 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 185 mm - 175 mm
    Hamulec przedni 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane, Brembo Monobloc, 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa i Bosch Cornering ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 176 kg
    Rozstaw osi 1498 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 14,5 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
      Daytime Running Light
      Kute koła Marchesini
      Stożkowa kierownica z aluminium
      Ducati Quick Shift Up & Down, wspomagający zmianę i redukcję biegów
      Gniazdo USB
      Części z włókna węglowego: przedni błotnik, osłony paska rozrządu
      Przygotowany do: systemu antykradzieżowego, podgrzewanych manetek i nawigacji

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy

    Zużycie paliwa i emisje

     
      Zużycie paliwa 5,1 l/100 km - CO2 = 122 g/km; Euro 4