Motocykle używane

Hypermotard 950

#
Galeria
  • Hypermotard to motocykl o DNA supermoto, zarówno jeśli chodzi o design, jak również o właściwości jezdne. Miejski zgiełk, kręta górska droga, czy tor wyścigowy – nowy Hypermotard odnajdzie się świetnie w każdym środowisku. Inżynierowie z Borgo Panigale zbudowali dwie wersje tego modelu - podstawową Hypermotard 950 oraz motocykl dla bardziej wymagających - Hypermotard 950 SP.

    Hiper rozrywka
    Sercem nowego Hypermotarda jest dwucylindrowa jednostka napędowa Testastretta 11° o pojemności 937 ccm, generująca maksymalną moc 114 KM oraz maksymalny moment obrotowy rzędu 96 Nm. 80% momentu obrotowego dostępne jest już od 3000 obr./min, a jego wartość nigdy nie spada poniżej 88% wartości maksymalnej w zakresie od 5000 do 9000 obr./min! Te liczby gwarantują niesłabnące, pozytywne emocje podczas jazdy.

    Silnik został odchudzony aż o 1,5 kg dzięki zastosowaniu nowej, lżejszej pokrywy sprzęgła oraz alternatora, lżejszego wybieraka biegów, aluminiowych (a nie jak w poprzedniej wersji – stalowych) napinaczy pasków oraz magnezowych pokryw zaworów. Nie tylko jego masa się zmieniła, ale także wzrosła moc - aż o 4 KM! Zastosowano w nim także inne przepustnice o średnicy 53 mm, które kontrolowane są przez nowy sterownik elektroniczny oraz system Ride-by-Wire. Wszystko po to, by dostarczyć jeszcze większej frajdy z jazdy!

    Niezmiennie bezpiecznie 
    Aby jazda w każdych warunkach była bezpieczna, model Hypermotard został wyposażony w Ducati Safety Pack, w którego w skład wchodzą następujące systemy bezpieczeństwa:

    •    działający w zakrętach, najnowocześniejszy system Bosch Cornering ABS,
    •    wielostopniowa kontrola trakcji Ducati Traction Control,
    •    Ducati Wheelie Control, czyli system ograniczający podnoszenie się przedniego koła w trakcie dynamicznego startu, umożliwiający również ustawienie poziomu maksymalnego unoszenia się koła.

    Maksymalne zespolenie człowieka z maszyną
    Nowy model otrzymał szerszą kierownicę, która ma zapewnić zarówno komfortową pozycję, jak i optymalną kontrolę nad motocyklem. Ponadto zwężono i wydłużono siodło, a w wersji SP dodatkowo je wypłaszczono. Zabieg ten nie tyle miał podkreślić zgodność całego projektu z wyglądem motocykli z rodziny supermoto, ale przede wszystkim zapewnić najlepsze z możliwych zespolenie kierowcy z maszyną.

    Zawieszenie - komfort i osiągi
    Bezpośredni wpływ na komfort jazdy ma zawieszenie – z przodu w wersji standardowej zastosowano w pełni regulowany widelec Marzocchi upside down o średnicy 45 mm. Z tyłu zaś wykorzystano regulowany amortyzator Sachs, zapewniający skok koła 150 mm.

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com. Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. 

     

  • Sinik

     
    Typ Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 937 ccm
    Średnica x skok tłoka 94 x 67,5 mm
    Moc maksymalna 84 kW (114 KM) przy 9000 obr/min
    Maks. moment obrotowy 96 Nm przy 7250 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie 43 mm widelec Marzocchi upside down
    Opona przednia Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne Amortyzator Sachs z progresywnym układem dźwigni, regulacją tłumienia odbicia oraz zdalną hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 170 mm - 150 mm
    Hamulec przedni 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane, Brembo Monobloc, 4-tłoczkowe zaciski i Bosch Cornering ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 178 km
    Wysokość siedzenia 870 mm
    Rozstaw osi 1493 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 14,5 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      Tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
      Ducati Wheelie Control
      Gniazdo USB
      Daytime Running Light

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy

    Emisje i zużycie paliwa

     
      Standardowe Euro 4;
    Zużycie paliwa 5,1 l/100 km