Motocykle używane

Panigale V4 R

#
Galeria
  • Panigale V4 R to bez wątpienia najgorętsza tegoroczna premiera w świecie sportowych motocykli. Filigranowa sylwetka, doskonałe osiągi, najnowsze systemy bezpieczeństwa – to dzieło sztuki, które wzbudza emocje od pierwszego przekręcenia manetki.
     

    SILNIK KLASY WYŚCIGOWEJ

    Aby sprostać ograniczeniom nałożonym przez mistrzostwa WSBK, jednostka V4, 90°, o pojemności 1103 ccm z modelu Panigale została zastąpiona przez silnik o pojemności 998 ccm z modelu Desmosedici Stradale R. Zmniejszenie pojemności uzyskano ograniczając skok tłoka do wartości 48,4 mm przy zachowaniu średnicy tłoka 81 mm. Zastosowano także nowy, stalowy, kuty wał korbowy (o wykorbieniu 70 stopni), podparty na panewkach.

    Desmosedici Stradale R pozwala osiągnąć czerwone pole obrotomierza przy 16,000 obr./min. Jednostka dysponuje mocą 221 KM (162 kW) oraz natychmiastową reakcją na ruchy manetką gazu. Moc maksymalna jest oddawana przy 15,250 obr./min (zgodnie z homologacją typu EU), czyli przy obrotach większych o 2,250 obr./min w porównaniu do silnika V4 o pojemności 1103 ccm. Imponujące osiągi silnika 998 ccm można polepszyć, montując w pełni sportowy układ wydechowy Ducati Performance by Akrapovič. Wówczas użytkownik otrzymuje do dyspozycji 234 KM (174 kW) przy 15,500 obr./min.
     

    BOGATY PAKIET AERODYNAMICZNY

    Rozwiązania aerodynamiczne nowego Panigale V4 R pochodzą wprost z Motocyklowych Mistrzostw Świata i klasy MotoGP. Szyba przednia, osłony reflektora i boczne owiewki z dodatkowymi wylotami, powietrza redukującymi wysoką temperaturę w czasie wyścigu, a także skrzydła z włókien węglowych, to jedne z elementów, co do których inspirację stanowiły motocykle GP16.

    Skrzydła i specjalny design owiewek zwiększają docisk kół o 30 kg przy 270 km/h. Dzięki temu minimalizowany jest efekt „pływania” przedniego koła przy dużych prędkościach, a także tendencja do wheelie. Pozwala to na płynne pokonywanie zakrętów oraz większą stabilność hamowania.
     

    KOMFORT NA MISTRZOWSKIM POZIOMIE

    Panigale V4 R jest wyposażony w nowy, ciśnieniowy zestaw amortyzatorów przednich Öhlins NPX 25/30 o średnicy Ø 43 mm, z powłoką TiN na teleskopach. Z tyłu zastosowano amortyzator Öhlins TTX36. Amortyzatory przedniego i tylnego zawieszenia wyposażone są w funkcję mechanicznej regulacji.

    Więcej informacji na temat motocykla tutaj. 

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com. Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. 

     
  • Sinik

     
    Typ Superquadro, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 998 ccm
    Średnica x skok tłoka 81 x 48,4 mm
    Moc maksymalna 162 kW (221 KM) przy 15 250 obr/min
    Maks. moment obrotowy 112 Nm przy 11 500 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa z systemem Ducati Quick Shift Up&Down Evo
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Aluminiowa
    Zawieszenie przednie 43 mm widelec Öhlins NPX z pełną regulacją, powlekany azotkiem tytanu (TiN)
    Opona przednia Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Öhlins TTX36. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 120 mm - 130 mm
    Hamulec przedni 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc Stylema 4-tłoczkowe zaciski Evo M50. Bosch Cornering ABS Evo
    Hamulec tylny 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch Cornering ABS Evo

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 172 kg
    Masa własna (z płynami) 184 kg
    Wysokość siedzenia 830 mm
    Rozstaw osi 1471 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 16 l
    Ilość miejsc Jednoosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      3 tryby jazdy (Race Riding, Sport Riding, Street Riding)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch Cornering ABS + kontrola trakcji DTC)
      Ducati Power Launch (DPL)
      Regulowana kontrola hamowania silnikiem (EBC Evo)
      Ducati Wheelie Control (DWC)
      Ducati Qucik Shift Up & Down Evo, wspomagający zmianę i redukcję biegów
      Kolorowy panel wskaźników TFT 
      Ducati Lap Timer GPS Evo
      Ducati Data Analyser+ GPS (DDA+ GPS) z rejestracją kąta nachylenia
      Najwyższej klasy zawieszenie Öhlins
      Homologowany układ wydechowy Akrapovič (jako opcja)

    Interwały przeglądowe

     
      12 000 km lub 12 miesięcy