Motocykle używane

Panigale V4 S

#
  • Włoska symfonia na S

    Wersja S została wyposażona w zawieszenie Ohlinsa z elektrycznie regulowanymi ustawieniami, zarządzanymi przez system Smart EC 2.0.
    Ponadto posiada lżejsze, trójszprychowe koła, frezowane dodatki z aluminium oraz litowo-jonowy akumulator. Jest także lżejsza o kilogram.

    Panigale V4 stanowi nowy i ważny rozdział w historii Ducati, to "symfonia" włoskich osiągów.
    Panigale V4 to pierwszy seryjnie produkowany motocykl Ducati, wyposażony w 4-cylindrowy silnik, który pochodzi wprost z Desmosedici startującego w MotoGP.

    Moc 214 KM w połączeniu z rekordowym stosunkiem mocy do masy, wynoszącym 1.1 KM/kg zapewniają użytkownikowi Ducati doznania zarezerwowane dotąd dla zawodników.

    Rewolucja

    Ducati wprowadzając Panigale V4 zastępuje poprzednika, kultowy model 1299, zwiększając osiągi i łatwość jazdy. Najnowszy, topowy superbike marki został opracowany we współpracy z Ducati Corse, korzystając z ich wiedzy i doświadczenia. A to wszystko po to by dostarczyć motocyklistom oraz zawodnikom najlepszy motocykl sportowy.
     
    Ducati Panigale V4 zostało wyposażone w najnowocześniejszą elektronikę, świetne zawieszenia z pełną regulacją oraz wyśmienity, bardzo wydajny układ hamulcowy. To wszystko po to, żeby zagwarantować poziom bezpieczeństwa adekwatny do doskonałych osiągów motocykla.
     

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

  • Silnik

     
    Typ Desmosedici Stradale 90° V4, z odwróconym kierunkiem wału korbowego, rozrządem Desmodromicznym i czterema zaworami na cylinder
    Pojemność 1103 cm3
    Średnica x skok tłoka 81 x 53.5  mm
    Moc maksymalna

    157.5 kW (214 KM) @ 13,000 obr/min

    Maks. moment obrotowy 124.0 Nm @ 10,000 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu

    Podwozie

     
    Rama Aluminiowa
    Zawieszenie przednie Ohlins, w pełni regulowane napięcie wstępne i siły odbicia i dobicia za pomocą systemu Öhlins Smart EC 2.0 
    Opona przednia Pirelli Diablo Supercorsa SP120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne

     W pełni regulowane Ohlins TTX36. Elektronicznie regulowane napięcie wstępne oraz siły odbicia i dobicia za pomocą Öhlins Smart EC 2.0. Aluminiowy wahacz jednostronny.

    Opona tylna Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 120 mm - 130 mm
    Hamulec przedni W dwie tarcze pływające o średnicy 330mm , radialnie montowane zaciski Brembo Monobloc Stylema® (M4.30) 4-tłoczkowe zaciski z ABSem Boscha EVO z Cornering ABS
    Hamulec tylny Pojedyncza tarcza o średnicy 245 mm, dwutłoczkowy zacisk współpracujący z systemem ABS Boscha EVO z Cornering ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 174 kg
    Masa własna (z płynami) 195 kg
    Wysokość siedzenia 830 mm 
    Rozstaw osi 1469 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 16 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      Tryby jazdy, may zapłonu, elektroniczne sterowane zawieszenie Ohlins, Bosch  Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch
      Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC)
      Automatyczne wyłączanie kierunkowskazów, światła LED ze światłami dziennymi, nowej generacji, kolorowy wyświetlacz

    Interwały przeglądowe

     
      12,000 km / 12 miesięcy

    Norma emisji spalin

     
      Euro 4