Motocykle używane

Panigale 959 Corse

#
  • Wyścigowe DNA

    Ducati Panigale 959 Corse to prawdziwy pomnik pasji i sportowych genów Ducati.
    To kwintesencja stylu i wyrafinowania. Najlepsze wykorzystane materiały i podzespoły.
    Dbałość o każdy szczegół i podkreślenie ekskluzywnego, sportowego wyrafinowania.
    To właśnie Panigale 959 Corse. Motocykl ze wszech miar oddający ducha Ducati.

    Począwszy od koloru, który do tej pory był zarezerwowany wyłącznie dla maszyn MotoGP Ducati, a skończywszy na drobnych elementach wyposażenia, od razu wiadomo, że mamy do czynienia z wyjątkową wersją motocykla.
    Ducati Corse - dział zajmujący się

    Pomiędzy drogą, a torem wyścigowym

    Maszyna została stworzona na ulepszonym podwoziu, opartym o samonośną ramę monocoque, połączoną z w pełni regulowanym zawieszeniem. 

    Zawieszony pomiędzy drogą, a torem - pomiędzy osiągami i najnowszymi rozwiązaniami technicznymi, a łatwym prowadzeniem Superbike Ducati 959 Panigale to zapierający dech w piersiach idealny generator adrenaliny w oszałamiającej włoskiej stylistyce.

    Cechy charakterystyczne

    • 3 tryby jazdy (Race, Sport, Wet)
    • Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch ABS + kontrola trakcji DTC)
    • Ride by Wire
    • Regulowana kontrola hamowania silnikiem (EBC)
    • Ducati Wheelie Control
    • Quickshifter (DQS)
    • Automatyczna kalibracja rozmiaru opon i przełożenia końcowego
    • Amortyzator skrętu firmy Ohlins

     

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

  • Sinik

     
    Typ Superquadro, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 955 cm3
    Średnica x skok tłoka 100 x 60,8 mm
    Moc maksymalna 110 kW (150 KM) przy 10500 obr/min
    Maks. moment obrotowy 102Nm przy 9000 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa z quickshifterem (DQS)
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Aluminiowa, typu Monocoque
    Zawieszenie przednie 43 mm widelec Ohlins NIX30 z TiN 
    Opona przednia Pirelli Diablo Rosso Corsa 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Ohlins TTX, wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Diablo Rosso Corsa 180/60 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 120 mm - 130 mm
    Hamulec przedni 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane, Brembo Monobloc, 4-tłoczkowe zaciski M4.32, Bosch ABS
    Hamulec tylny 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 176 kg
    Masa własna (z płynami) 200 kg
    Wysokość siedzenia 830 mm
    Rozstaw osi 1431 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 17 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      3 tryby jazdy (Race, Sport, Wet)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
      Ride by Wire
      Regulowana kontrola hamowania silnikiem (EBC)
      Quickshifter (DQS)
      Zawieszenie Ohlins
      Przygotowany do Ducati Data Analyser+ GPS (DDA+ GPS)

    Interwały przeglądowe

     
      12 000 km lub 12 miesięcy

    Zużycie paliwa i emisje

     
      Zużycie paliwa 5,6 l/100 km - CO2 = 133 g/km; Euro 4
       
      Specyfikacja odróżnia się od wersji bez Euro 4