Motocykle używane

Multistrada 1260 Pikes Peak

#
  • Królowa kultowego Pikes Peak w codziennej służbie

    Nowa Multistrada 1260 Pikes Peak zdecydowanie rozwija koncepcję motocyklowej uniwersalności.
    To wielokrotny zwycięzca legendarnego wyścigu Pikes Peak.

    Wyposażona w nowy silnik Testastretta DVT o większej pojemności i mocy, którą czuć już od samego dołu, nowym zawieszeniem oraz najnowocześniejszą elektroniką zapewniającą bezpieczeństwo i łatwość prowadzenia na każdej nawierzchni, w każdych warunkach.

    Multistrada 1260 Pikes Peak posiada sportowe, w pełni regulowane zawieszenie renomowanej firmy Ohlins. Wiele elementów z włókien węglowych, charakterystyczną sportową, krótką owiewkę oraz malowanie. Wszystko to w hołdzie sportowym genom tego modelu.

    Silnik Testastretta DVT, dzięki systemowi zmiennych faz rozrządu (DVT), pozwala na zoptymalizowanie osiągów przy każdej prędkości obrotowej wału korbowego. Pojemność silnika zwiększona do 1262 ccm zapewnia niesamowite osiągi i niepowtarzalne wrażenia z jazdy.

    Konstrukcja nowej Multistrady 1260 Pikes Peak oparta jest na nowej ramie i dłuższym wahaczu. Kąt główki ramy został zmieniony o jeden stopień z 24° do 25° przy jednoczesnym wydłużeniu wahacza o 48 mm.

    Cechy charakterystyczne

    • Vehicle Hold Control (VHC),
    • 4 tryby jazdy – Sport, Touring, Urban, Enduro
    • Ducati Safety Pack (Cornering ABS Bosch + DTC)
    • Ducati Wheelie Control (DWC)
    • Ducati Quick Shift (DQS) up/down
    • Zawieszenie Ohlins przód i tył
    • Kute koła
    • System bezkluczykowy Hands-Free
    • Podświetlane przyciski na kierownicy
    • Ducati Multimedia System (DMS)
    • Kolorowy wyświetlacz TFT
    • Reflektor LED
    • Doświetlanie zakrętów Ducati Cornering Lights
    • Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów
    • Elementy z włókien węglowych

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

  • Silnik

     
    Typ

    Ducati Testastretta DVT ze zmiennymi fazami rozrządu (Desmodromic Variable Timing), dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, system Dual Spark, chłodzony cieczą

    Pojemność 1262 cm3
    Średnica x skok tłoka

    106 x 71,5 mm 

    Moc maksymalna

    116,2 kW (158 KM) @ 9.500 rpm 

    Maks. moment obrotowy

    129.5 Nm (95.5 lb-ft) @ 7,500 rpm 

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie Ohlins 48 mm w pełni regulowane elektronicznie
    Opona przednia Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
    Zawieszenie tylne

    W pełni regulowany amortyzator Ohlins TTX36

    Opona tylna Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 170 mm - 170 mm
    Hamulec przedni

    Dwie pływające tarcze o średnicy 320 mm, radialnie mocowane czterotłoczkowe zaciski Brembo M50 typu monoblock, z systemem Bosch Cornering ABS 

    Hamulec tylny

    Pojedyncza tarcza o średnicy 265 mm, dwutłoczkowy pływający zacisk z systemem Bosch Cornering ABS 

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 206 kg
    Masa własna (z płynami) 229 kg
    Wysokość siedzenia 825 - 845 mm
    Rozstaw osi 1585 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 20 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evo, Ducati Quick Shift (DQS) up/down, Tempomat, system bezkluczykowy Hands-Free, podświetlane przyciski na kierownicy, automatycznie wyłączane kierunkowskazy, Ducati Multimedia System (DMS), klorowy wyświetlacz TFT, Przedni reflektor w technologii LED
     

    Vehicle Hold Control (VHC), 4 tryby jazdy, Ducati Safety Pack (Bosch Cornering ABS + DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Cornering Lights  - doświetlanie zakrętów

     

    Homologowany układ wydechowy Ducati Performance by Termignoni, carbonowe owiewki boczne i czołowe, carbonowy przedni błotnik, sportowe zawieszenie Ohlins

    Przygotowany do montażu systemu antykradzieżowego

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy, 30 000 rozrząd

    Norma emisji spalin

     
      Euro 4