-
Jeszcze bardziej zaawansowana
Nowa Multistrada 1260 S zdecydowanie rozwija koncepcję motocyklowej uniwersalności. Wyposażona w nowy silnik Testastretta DVT o większej pojemności i mocy, którą czuć już od samego dołu, nowym zawieszeniem oraz najnowocześniejszą elektroniką zapewniającą bezpieczeństwo i łatwość prowadzenia na każdej nawierzchni, w każdych warunkach.
Silnik Testastretta DVT, dzięki systemowi zmiennych faz rozrządu (DVT), pozwala na zoptymalizowanie osiągów przy każdej prędkości obrotowej wału korbowego. Pojemność silnika zwiększona do 1262 ccm zapewnia niesamowite osiągi i niepowtarzalne wrażenia z jazdy.
Konstrukcja nowej Multistrady 1260 oparta jest na nowej ramie i dłuższym wahaczu. Kąt główki ramy został zmieniony o jeden stopień z 24° do 25° przy jednoczesnym wydłużeniu wahacza o 48 mm.
Multistrada 1260 S posiada pół-aktywne zawieszenie, sterowane za pomocą Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evolution System.
Cechy Charakterystyczne
- Vehicle Hold Control (VHC),
- 4 tryby jazdy – Sport, Touring, Urban, Enduro
- Ducati Safety Pack (Cornering ABS Bosch + DTC),
- Ducati Wheelie Control (DWC),
- Ducati Quick Shift (DQS) up/down,
- Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evo
- Tempomat,
- System bezkluczykowy Hands-Free,
- Podświetlane przyciski na kierownicy,
- Ducati Multimedia System (DMS),
- Kolorowy wyświetlacz TFT,
- Reflektor LED,
- Doświetlanie zakrętów Ducati Cornering Lights
- Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów,
- Przygotowany do montażu systemu antykradzieżowego
Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com
Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego
-
Silnik
Typ Ducati Testastretta DVT ze zmiennymi fazami rozrządu (Desmodromic Variable Timing), dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, system Dual Spark, chłodzony cieczą
Pojemność 1262 cm3 Średnica x skok tłoka 106 x 71,5 mm
Moc maksymalna 116,2 kW (158 KM) @ 9.500 rpm
Maks. moment obrotowy 129.5 Nm (95.5 lb-ft) @ 7,500 rpm
Przeniesienie napędu
Skrzynia biegów 6-biegowa Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu Podwozie
Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa Zawieszenie przednie Sachs 48 mm w pełni regulowane elektronicznie, system Ducati Skyhook Suspension Evo (DSS) Opona przednia Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19 Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Sachs monoshock z Ducati Skyhook Suspension Evo (DSS)
Opona tylna Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17 Skok koła (przód - tył) 170 mm - 170 mm Hamulec przedni Dwie pływające tarcze o średnicy 320 mm, radialnie mocowane czterotłoczkowe zaciski Brembo typu monoblock, z systemem Bosch Cornering ABS
Hamulec tylny Pojedyncza tarcza o średnicy 265 mm, dwutłoczkowy pływający zacisk z systemem Bosch Cornering ABS
Wymiary i waga
Masa "sucha" 212 kg Masa własna (z płynami) 235 kg Wysokość siedzenia 825 - 845 mm Rozstaw osi 1585 mm Pojemność zbiornika paliwa 20 l Ilość miejsc Dwuosobowy Wyposażenie standardowe
4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro) Vehicle Hold Control (VHC), Ducati Safety Pack (Bosch Cornering ABS + DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Cornering Lights - doświetlanie zakrętów
Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evo, Ducati Quick Shift (DQS) up/down, Tempomat, system bezkluczykowy Hands-Free, podświetlane przyciski na kierownicy, automatycznie wyłączane kierunkowskazy, Ducati Multimedia System (DMS), klorowy wyświetlacz TFT, Przedni reflektor w technologii LED
Interwały przeglądowe
15 000 km lub 12 miesięcy, 30 000 rozrząd Norma emisji spalin
Euro 4