Motocykle używane

Multistrada 1260

#
  • Multistrada 1260 Poszerz swoją strefę komfortu

    Nowa Multistrada 1260 zdecydowanie rozwija koncepcję motocyklowej uniwersalności. Wyposażona w nowy silnik Testastretta DVT o większej pojemności i mocy, którą czuć już od samego dołu, nowym zawieszeniem oraz najnowocześniejszą elektroniką zapewniającą bezpieczeństwo i łatwość prowadzenia na każdej nawierzchni, w każdych warunkach.

    Silnik Testastretta DVT, dzięki systemowi zmiennych faz rozrządu (DVT), pozwala na zoptymalizowanie osiągów przy każdej prędkości obrotowej wału korbowego. Pojemność silnika zwiększona do 1262 ccm zapewnia niesamowite osiągi i niepowtarzalne wrażenia z jazdy.

    Konstrukcja nowej Multistrady 1260 oparta jest na nowej ramie i dłuższym wahaczu. Kąt główki ramy został zmieniony o jeden stopień z 24° do 25° przy jednoczesnym wydłużeniu wahacza o 48 mm.

    Zawieszenie nowej Multistrady 1260 to widelec typu upside-down, w pełni regulowany (napięcie wstępne, tłumienie dobicia i odbicia) Kayaba o średnicy rur 48-mm oraz pojedynczy, w pełni regulowany element resorująco tłumiący dostarczony przez Sachs.   

    Zupełnie nowy wyświetlacz współpracuje z ultra ergonomicznym systemem menu. Teraz nawigowanie po nawet najbardziej zaawansowanych funkcjach menu jest proste jak nigdy dotąd!

    Cechy charakterystyczne

    - Vehicle Hold Control (VHC),
    - 4 tryby jazdy – Sport, Touring, Urban, Enduro
    - Ducati Safety Pack (Cornering ABS Bosch + DTC),
    - Ducati Wheelie Control (DWC),
    - Tempomat,
    - System bezkluczykowy Hands-Free,
    - Podświetlane przyciski na kierownicy,
    - Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów,
    - Przygotowany do montażu Ducati Multimedia System (DMS),
    - Przygotowany do montażu systemu antykradzieżowego

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

  • Silnik

     
    Typ

    Ducati Testastretta DVT ze zmiennymi fazami rozrządu (Desmodromic Variable Timing), dwucylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, system Dual Spark, chłodzony cieczą

    Pojemność 1262 cm3
    Średnica x skok tłoka

    106 x 71,5 mm 

    Moc maksymalna

    116,2 kW (158 KM) @ 9.500 rpm 

    Maks. moment obrotowy 96,2 Nm przy 7750 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie Sachs widelec upside down z pełną regulacją
    Opona przednia Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Sachs Monoshock
    Opona tylna Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 170 mm - 170 mm
    Hamulec przedni

    Dwie pływające tarcze o średnicy 320 mm, radialnie mocowane czterotłoczkowe zaciski Brembo typu monoblock, z systemem Bosch Cornering ABS 

    Hamulec tylny

    Pojedyncza tarcza o średnicy 265 mm, dwutłoczkowy pływający zacisk z systemem Bosch Cornering ABS 

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 209 kg
    Masa własna (z płynami) 232 kg
    Wysokość siedzenia 825 - 845 mm
    Rozstaw osi 1585 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 20 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
     

    Tempomat, system bezkluczykowy Hands-Free, podświetlane przyciski na kierownicy, automatycznie wyłączane kierunkowskazy

     

    Vehicle Hold Control (VHC), 4 tryby jazdy, Ducati Safety Pack (Bosch Cornering ABS + DTC), Ducati Wheelie Control (DWC)

     

    Przygotowany do montażu: Ducati Quick Shift (DQS) up/down, Ducati Multimedia System (DMS), systemu antykradzieżowego

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy, 30 000 rozrząd

    Norma emisji spalin

     
      Euro 4