Motocykle używane

Diavel Diesel

#
  • Nie oglądaj się za siebie

    To hasło przyświecało całemu projektowi kooperacji marki Ducati i Diesel. Znany ze swojego charakteru Diavel otrzymał od Diesla wyjątkowy, steampunkowy sznyt. Surowa blacha, widoczne spawy i łączenia, skórzana kanapa i wiele mniejszych detali, w połączeniu z dzikością Diavela tworzy motocykl dla wybranych, dla zdecydowanych ludzi którzy doskonale wiedzą czego chcą od życia i swojego motocykla.

    Ekskluzywność całej serii oraz jej charakter podkreśla liczma wyprodukowanych sztuk - 666. Każdy z Diaveli Diesel będzie zaopatrzony w znamionową tabliczkę z indywidualnym numerem tej krótkiej serii.

    Ciemna strona mocy

    Design tego motocykla nawet bez pierwiastka dodanego przez projektantów Duesel wyznacza nowe standardy piękna, innowacji i wyrafinowania. W nim właśnie zawarta jest kwintesencja filozofii Diavel’a – potężny silnik Testastretta, dysponujący wielką mocą i momentem obrotowym, łatwość i poręczność prowadzenia oraz niespotykany charakter.

    Osiągi tego motocykla, dla innych producentów, to nieodkryta dotąd przestrzeń kosmiczna. Przyśpieszenie do 100km/h w 2,8 sekundy, to nieosiągalny wynik dla wielu maszyn stricte sportowych. W nadzorowaniu całej tej potęgi pomaga kilka trybów pracy silnika, ABS i system kontroli trakcji DTC.

    Każdy kto miał przyjemność poznać ten motocykl, wie że Ducati osiągnęło to, co nieosiągalne, że połączyło wodę, z powietrzem i ogniem, że Diavel Diesel powstał dzięki magii i tajemnej wiedzy którą dysponuje jedynie zespół projektantów Ducati i Diesel.

    Zapraszamy na stronę poświęconą Diavel Diesel

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

  • Silnik

    Typ Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 1198,4 cm3
    Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
    Moc maksymalna 119 kW (162 KM) przy 9250 obr/min
    Maks. moment obrotowy 130,5 Nm przy 8000 obr/min

    Przeniesienie napędu

    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane mechanicznie

    Podwozie

    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie 50 mm widelec Marzocchi upside down z pełną regulacją, golenie z pokryciem DLC
    Opona przednia Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne Amortyzator Sachs z progresywnym układem dźwigni, regulacją tłumienia odbicia oraz napięcia wstępnego. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Diablo Rosso II 240/45 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 120 mm - 120 mm
    Hamulec przedni Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski, z Bosch ABS w standardzie, tarcze 320 mm
    Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS

    Wymiary i waga

    Masa "sucha" 210 kg
    Masa własna (z płynami) 239 kg
    Wysokość siedzenia 770 mm
    Rozstaw osi 1580mm
    Pojemność zbiornika paliwa 17 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Interwały przeglądowe

    15 000 km lub 12 miesięcy

    Zużycie paliwa i emisje

    Zużycie paliwa 5,2 l/100 km
    CO2 123 g/km; Euro 4

    Wyposażenie standardowe

    3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
    Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
    Ride by Wire
    Przygotowany do: systemu antykradzieżowego, podgrzewanych manetek i nawigacji
    Zaślepka siedzena pasażera
    Skórzane siedzenie i inne modyfikacje Diesel
    Reflektor z dziennym światłem LED