Motocykle używane

Monster 1200 model 2017

#
  • Kontynuacja legendy

    Lepiej, szybciej, Monster – to mówi samo za siebie. 
    Nowy monster nie zapomina o swoich protoplastach i nawiązuje do nich w prostej linii podwójnym wydechem lub klasycznym zapięciem baku.

    To ikona która w 2017 roku jest lepsza, szybsza, będzie w większym stopniu korzystała z technologii jaką dysponuje Ducati, a przy tym wszystkim pozostanie sercem przy swoich korzeniach – prostej, seksownie brutalnej sportowej maszyny, wzoru naked bike’a.

    Wszystkie maszyny Ducati cechuje dbałość o szczegóły i dokłądnie tak jest z nowym Monsterem.
    Wyświetlacz, przeszycia tapicerki, tłumik... wszystko to składa sie na wzór idealnie wyglądającej maszyny.
    Agresywnej ale o przystępnych liniach.

    Ukierunkowany na przyszłość

    150 konny silnik Testastretta, kratownicowa rama, znany sprzed lat system mocowania baku, łączy tradycję z ultra nowoczesnymi technologiami. 
    Centralna jednostka cały czas czuwa nad bezpieczeństwem i optymalnym wykorzystaniem potencjału Monstera 1200. Tryby jazdy w mgnieniu, w zależności od potrzeb pozwalają zmienić charakter motocykla z miejskiego bulwarowca na trackdayowy bolid.
    Po stronie jeźdźca czuwa doskonały system Cornering ABS pozwalający mocno i bezpiecznie hamować nawet w głębokich złożeniach, świetna kontrola trakcji i Ducati Wheelie Control. Nie potrzeba nic więcej by w bezpieczny sposób okiełznać naszego Potwora i czerpać bezgraniczną frajdę z jazdy. 

    Nowy Monster jest bardziej kompaktowy od swojego poprzednika, a dysponując do tego mocniejszym silnikiem o większym momencie obrotowym oraz elektroniką znaną do tej pory jedynie z modeli Panigale 1299 oraz Multistrada 1200 pozostawia w cieniu konkurencję i ponownie wyznacza standardy. Jest godnym następcą swojego poprzednika.

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

  • Sinik

     
    Typ Testastretta 11° DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 1198,4 cm3
    Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
    Moc maksymalna 150 KM (110,3 kW) przy 9250 obr/min
    Maks. moment obrotowy 126,2 Nm przy 7750 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa, mocowana do głowicy cylindra
    Zawieszenie przednie 43 mm widelec Kayaba upside down z pełną regulacją
    Koło przednie, opona aluminiowe, 10-szprychowe,
    opona: Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Sachs działający progresywnie. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Koło tylne, opona aluminiowe, 10-szprychowe,
    opona: Pirelli Diablo Rosso III 190/55 ZR17
    Skok zawieszenia (przód - tył) 130 mm - 149 mm
    Hamulec przedni 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane zaciski Brembo Monobloc M 4.32, radialna pompa hamulcowa z Bosch Cornering ABS w standardzie
    Hamulec tylny 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk z Bosch Cornering ABS w standardzie

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 187 kg
    Masa własna (z płynami) 213 kg
    Wysokość siedzenia Z regulacją: 795 - 820 mm
    Rozstaw osi 1485 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 16,5 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
      Ride by Wire
      Cornering ABS
      Nakładka na siedzenie pasażera
      Kolorowy panel wskaźników TFT
      złącze USB
      Światła LED z tyłu
      Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy, rozrząd 30 000 km
    Gwarancja  
      24 miesiące bez limitu kilometrów