Motocykle używane

Monster 1200 S model 2017

#
  • Esencja Monstera

    Lepiej, szybciej, Monster – to mówi samo za siebie.
    Nowy Monster 1200 nawiązuje w prostej linii do wartości które rodzina Monsterów wyznawała przez przeszło 20 lat swojego istnienia.
    To sportowa ikona która w 2017 roku będzie lepsza, ładniejsza, szybsza, będzie w większym stopniu korzystała z technologii jaką dysponuje Ducati, a przy tym wszystkim pozostanie sercem przy swoich korzeniach – prostej, seksownie brutalnej sportowej maszyny, wzoru naked bike’a.

    Wszystkie maszyny Ducati cechuje dbałość o szczegóły i dokłądnie tak jest z nowym Monsterem.
    Wyświetlacz, przeszycia i nakładka siedzenia, malowanie felg, tłumik... wszystko to składa sie na wzór idealnie wyglądającej maszyny. Agresywnej ale o przystępnych liniach.

    Lepiej, szybciej, Monster...

    150 konny silnik Testastretta, kratownicowa rama, znany sprzed lat system mocowania baku, łączy tradycję z ultra nowoczesnymi technologiami.
    Centralna jednostka zawiadująca między innymi Cornering ABS - systemem pozwalającym na bezpieczne hamowanie nawet w głębokim złożeniu, doskonałą kontrolą trakcji, Ducati Wheelie Control cały czas czuwa nad bezpieczeństwem i optymalnym wykorzystaniem potencjału Monstera 1200.
    Przekłada się to bezpośrednio na radość płynącą z wykorzystania tego motocykla.
    Dodać do tego bezkompromisowe zawieszenie Ohlins oraz niewiarygodnie skuteczne hamulce z zaciskami Brembo M50 i nowy Monster 1200 S nie pozostawi złudzeń. To motocykl który ponownie wyznacza standardy kokurencji i jest godnym następcą swojego poprzednika.

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

  • Sinik

     
    Typ Testastretta 11° DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 1198,4 cm3
    Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
    Moc maksymalna 150 KM (110,3 kW) przy 9250 obr/min
    Maks. moment obrotowy 126,2 Nm przy 7750 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa, mocowana do głowicy cylindra
    Zawieszenie przednie 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją
    Koło przednie, opona aluminiowe, 3-szprychy w kształcie Y, logo "S",
    opona: Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Öhlins działający progresywnie. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Koło tylne, opona aluminiowe, 3-szprychy w kształcie Y, logo "S",
    opona: Pirelli Diablo Rosso III 190/55 ZR17
    Skok zawieszenia (przód - tył) 130 mm - 149 mm
    Hamulec przedni 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane zaciski Brembo Monobloc EVO M50, radialna pompa hamulcowa z Bosch Cornering ABS w standardzie
    Hamulec tylny 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk z Bosch Cornering ABS w standardzie

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 185 kg
    Masa własna (z płynami) 211 kg
    Wysokość siedzenia Z regulacją: 795 - 820 mm
    Rozstaw osi 1485 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 16,5 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
      Ride by Wire
      Cornering ABS
      Nakładka na siedzenie pasażera
      Kolorowy panel wskaźników TFT
      Karbonowe błotniki
      złącze USB
      Zawieszenie Ohlins
      Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy, rozrząd 30 000 km
    Gwarancja  
      24 miesiące bez limitu kilometrów