Motocykle używane

Hypermotard SP

#
Galeria
Zobacz inne modele
  • Ekstremalny Hypermotard

    Kute koła Marchesini, zawieszenie Öhlins i Marzocchi, lżejszy, szybszy, wyższy i zwrotniejszy. Nowy Hypermotard w wersji SP to niedościgniony wzór dla konkurencji i czysta przyjemność dla koneserów. Wyposażenie tego motocykla w połączeniu z nowym silnikiem daje w efekcie maszynę wyjątkową i ekskluzywną, godną stawić czoła najcięższym wyzwaniom toru wyścigowego jak i wyzwaniom dnia codziennego.

     

    Testastretta, mapy zapłonu i inne nowości

    Technologia pochodząca w prostej linii z superbike-ów 848 i 1198, z niesamowitego Diavela i wyjątkowej Multistrady. Zupełnie nowy silnik chłodzony cieczą, kilka map zapłonu, Ducati Safety Pack, sprzęgło z funkcją anty-hoppingu, kute koła i wiele więcej. To nowa jakość w tej klasie motocykli. Nieujarzmiony, niepokorny “hiper” motocykl na każdą okazję i drogę w wersji SP jest po prostu niepokonany.

  • NADWOZIE

    Rama stalowa, rurowa, kratownicowa
    Rozstaw osi 1500 mm
    Kąt wyprzedzenia główki ramy 25,5°
    Zawieszenie
    Przód: Marzocchi 50 mm, upside-down,
    skok 185 mm
     
    Tył: Öhlins monoshock, regulowany, aluminiowy
    wahacz jednoramienny, skok 175 mm
    Koła
    Przód: aluminiowe kute Marchesini, 3-szprychowe,
    17”, opona: 120/70-17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
     
    Tył: aluminiowe kute Marchesini, 3-szprychowe,
    17”, opona: 180/55-17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
    Układ hamulcowy
    Przód: 2 tarcze 320 mm, radialnie montowane,
    4-tłoczkowe zaciski Brembo typu Monoblock, ABS
     
    Tył: tarcza 245 mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo,
    ABS
    Waga „na sucho” 171 kg
    Zbiornik paliwa 16 l
    Wysokość siedziska 890 mm

     

     

    SILNIK

    Typ
    Testastretta 11°, 2-cylindrowy w ukł. L, 4 zawory
    na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony
    cieczą
    Pojemność 821,1 ccm
    Średnica / skok tłoka 88×67,5 mm
    Stopień sprężenia 12,8:1
    Moc maksymalna 81 kW przy 9250 obr/min 81 kW
    Maks. moment obrotowy 89 Nm przy 7750 obr/min
    Zasilanie wtrysk Magnetti Marelli, przepustnica Ride by Wire
    Układ wydechowy 2w1, 2 sondy lambda

     

     

    PRZENIESIENIE NAPĘDU

    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
    Dostępne kolory SP Livery
    Gwarancja 2 lata, przeglądy co 15 tys. km