Motocykle używane

Multistrada 950

#
  • Moja pierwsza, moja ostatnia,
    moje wszystko

    „Mała Multi” była oczekiwana przez długi czas aż w końcu przyszedł odpowiedni moment, by pokazać ją światu.
    Ducati opisuje ją jako „moja pierwsza, moja ostatnia, moje wszystko” i to doskonale obrazuje charakter Multistrady 950 jako wszechstronnego i uniwersalnego motocykla.

    Ergonomia i pozycja za kierownicą to atuty każdej z Multistrad. Multistrada 950 zyskała do tego mniejszy, bardziej wszechstronny silnik, który doskonale sprawdzi się w codziennych zadaniach – małych podróżach, z domu do pracy, na zakupy, na spotkanie… gdziekolwiek.

    Przednie 19-calowe koło sprawdzi się w miejskiej dżungli dzielnie pokonując krawężniki oraz niedostatki asfaltu, będzie także świetnie się sprawdzać w każdym innym terenie, w jaki zdecydujemy się wypuścić naszą MTS 950.

    Codziennie kolejna podróż

    Uniwersalność małej Multistrady wyposażonej w doskonały silnik 937ccm Testastretta to także o wiele mniejsze okresy pomiędzy przeglądami. W zasadzie Multistrada 950 może poszczycić się najdłuższymi interwałami w na całym rynku w swojej klasie!

    Rozpoznawalny design Multistrady który wyznaczył nowe standardy dla konkurencji jest cechą charakterystyczną modelu 950. Pakiet DSP – kontrola trakcji, ABS, znane z Multistrady 1200 tryby jazdy sport, touring, urban i Enduro, świetne zawieszenie i hamulce w połączeniu z ergonomią oraz przyjaznym i dynamicznym silnikiem, powodują, że Multistrada 950 będzie idealnym, uniwersalnym motocyklem na co dzień, który sprosta niemal wszystkim wymaganiom właściciela.

    Ducati Multistrada 950 jest dostępna w dwóch kolorach: biały i czerwony i może być wyposażona w jeden z pakietów akcesoriów Urban, Sport, Enduro lub Touring.

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

  • Silnik

     
    Typ Testastretta, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, jedna świece chłodzony cieczą
    Pojemność 937 cm3
    Średnica x skok tłoka 94x67,5 mm
    Moc maksymalna 113 KM (83,1 kW) przy 9000 obr/min
    Maks. moment obrotowy 96,2 Nm przy 7750 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie KYB 48 mm widelec upside down z pełną regulacją
    Opona przednia Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Sachs ze zdalną regulacją napięcia wstępnego. Dwuramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 170 mm - 170 mm
    Hamulec przedni 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa, ABS
    Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 204 kg
    Masa własna (z płynami) 227 kg
    Wysokość siedzenia 840 mm (820 - 860 mm z ajcesryjnymi siedzeniami) 
    Rozstaw osi 1594 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 20 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch  ABS + kontrola trakcji DTC)
      Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy, 30 000 rozrząd

    Norma emisji spalin

     
      Euro 4