Motocykle używane

Supersport S model 2017

#
Galeria
Zobacz inne modele
  • Wspólne cechy z Panigale

    Ducati tym modelem osiągnęło to, co do tej pory było niemożliwe do osiągnięcia.
    Bezkompromisowy sportowiec, dysponujący wszystkimi atrybutami motocykla trackdayowego, został "pogodzony" z codzienną wygodą, ergonomią i intuicyjnością.

    Quickshifter z funkcją zmiany biegów "w dół" czy najlepsze zawieszenie Ohlins, to cechy wspólne z topowymi modelami rodziny Ducati Superbike.
    Wyższa kierownica, wygodna pozycja i wyjątkowo proste prowadzenie to cechy godne typowo miejskiego sprzętu.

    Miejski sportowiec

    Supersport to przyjazny motocykl skonstruowany z myślą o łatwym i pewnym prowadzeniu się, daje kierowcy wiele pewności i komfortu. Dzięki sprawdzonemu w innych modelach pakietowi, Ducati Safety Pack w skład którego wchodzi doskonały ABS firmy Bosh oraz świetna kontrola trakcji, kierowca, niezależnie od warunków, dysponuje szerokim marginesem bezpieczeństwa. Wszystko to, do spółki z wieloma dostępnymi akcesoriami, najwyższej klasy osprzętem oraz długimi interwałami pomiędzy serwisami daje w efekcie motocykl kompletny, odpowiadający i zaspokajający wiele potrzeb.

    WYGODA, TECHNOLOGIA I TEMPERAMENT

    Ducati Supersport napędzany jest tradycyjnie dwucylindrowym silnikiem w układzie L - Testastretta 11°. Ta wszechstronna i sprawdzona jednostka dostarcza w tym wypadku 113KM i prawie 98Nm momentu obrotowego, z którego 80% dostępne jest już od 3000 obr/min. To wiele świadczy o wszechstronności tego pojazdu. Dostępne są trzy tryby jazdy – Sport, Touring i Urban, różniące się osiąganą mocą, krzywą momentu obrotowego, czułością systemów ABS i kontroli trakcji. Dzięki temu temperament i charakter Supersporta może być idealnie dopasowany do aktualnych warunków bądź nastroju kierowcy. Każdy z tych pre-przygotowanych trybów pracy, może być edytowany tak, by nawet najbardziej specyficzne ustawienia były dostępne za pomocą jednego "kliknięcia”.

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

  • Silnik

    Typ Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 937 cm3
    Średnica x skok tłoka 94 x 67,5 mm
    Moc maksymalna 83,1 kW (113 KM) przy 9000 obr/min
    Maks. moment obrotowy 97,9 Nm przy 7500 obr/min

    Przeniesienie napędu

    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane mechanicznie

    Podwozie

    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją
    Opona przednia Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne Amortyzator Öhlins z progresywnym układem dźwigni, regulacją tłumienia odbicia oraz napięcia wstępnego. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 130 mm - 144 mm
    Hamulec przedni Brembo M4-32 Monobloc 4-tłoczkowe zaciski i radialna pompa z Bosch ABS w standardzie
    Hamulec tylny 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS

    Wymiary i waga

    Masa "sucha" 181 kg
    Masa własna (z płynami) 204 kg
    Wysokość siedzenia 810 mm
    Rozstaw osi 1478mm
    Pojemność zbiornika paliwa 16 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Interwały przeglądowe

    15 000 km lub 12 miesięcy

    Zużycie paliwa i emisje

    Zużycie paliwa 5,2 l/100 km
    CO2 123 g/km; Euro 4

    Wyposażenie standardowe

    Quickshifter z funkcją zmiany biegów w dół
    3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
    Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
    Ride by Wire
    Przygotowany do: systemu antykradzieżowego, podgrzewanych manetek i nawigacji
    Wodoodporny port USB pod siedzeniem
    Wysoka szyba z 2-stopniową regulacją w zakresie 50 mm
    Nakładka siedzenia w kolorze motocykla
    Reflektor z dziennym światłem LED