Motocykle używane

Supersport S model 2017

#
Galeria
Zobacz inne modele
  • Wspólne cechy z Panigale

    Ducati tym modelem osiągnęło to, co do tej pory było niemożliwe do osiągnięcia.
    Bezkompromisowy sportowiec, dysponujący wszystkimi atrybutami motocykla trackdayowego, został "pogodzony" z codzienną wygodą, ergonomią i intuicyjnością.

    Quickshifter z funkcją zmiany biegów "w dół" czy najlepsze zawieszenie Ohlins, to cechy wspólne z topowymi modelami rodziny Ducati Superbike.
    Wyższa kierownica, wygodna pozycja i wyjątkowo proste prowadzenie to cechy godne typowo miejskiego sprzętu.

    Miejski sportowiec

    Supersport to przyjazny motocykl skonstruowany z myślą o łatwym i pewnym prowadzeniu się, daje kierowcy wiele pewności i komfortu. Dzięki sprawdzonemu w innych modelach pakietowi, Ducati Safety Pack w skład którego wchodzi doskonały ABS firmy Bosh oraz świetna kontrola trakcji, kierowca, niezależnie od warunków, dysponuje szerokim marginesem bezpieczeństwa. Wszystko to, do spółki z wieloma dostępnymi akcesoriami, najwyższej klasy osprzętem oraz długimi interwałami pomiędzy serwisami daje w efekcie motocykl kompletny, odpowiadający i zaspokajający wiele potrzeb.

    WYGODA, TECHNOLOGIA I TEMPERAMENT

    Ducati Supersport napędzany jest tradycyjnie dwucylindrowym silnikiem w układzie L - Testastretta 11°. Ta wszechstronna i sprawdzona jednostka dostarcza w tym wypadku 113KM i prawie 98Nm momentu obrotowego, z którego 80% dostępne jest już od 3000 obr/min. To wiele świadczy o wszechstronności tego pojazdu. Dostępne są trzy tryby jazdy – Sport, Touring i Urban, różniące się osiąganą mocą, krzywą momentu obrotowego, czułością systemów ABS i kontroli trakcji. Dzięki temu temperament i charakter Supersporta może być idealnie dopasowany do aktualnych warunków bądź nastroju kierowcy. Każdy z tych pre-przygotowanych trybów pracy, może być edytowany tak, by nawet najbardziej specyficzne ustawienia były dostępne za pomocą jednego "kliknięcia”.

  • Silnik

    Typ Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 937 cm3
    Średnica x skok tłoka 94 x 67,5 mm
    Moc maksymalna 83,1 kW (113 KM) przy 9000 obr/min
    Maks. moment obrotowy 97,9 Nm przy 7500 obr/min

    Przeniesienie napędu

    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane mechanicznie

    Podwozie

    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją
    Opona przednia Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne Amortyzator Öhlins z progresywnym układem dźwigni, regulacją tłumienia odbicia oraz napięcia wstępnego. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 130 mm - 144 mm
    Hamulec przedni Brembo M4-32 Monobloc 4-tłoczkowe zaciski i radialna pompa z Bosch ABS w standardzie
    Hamulec tylny 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch ABS

    Wymiary i waga

    Masa "sucha" 181 kg
    Masa własna (z płynami) 204 kg
    Wysokość siedzenia 810 mm
    Rozstaw osi 1478mm
    Pojemność zbiornika paliwa 16 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Interwały przeglądowe

    15 000 km lub 12 miesięcy

    Zużycie paliwa i emisje

    Zużycie paliwa 5,2 l/100 km
    CO2 123 g/km; Euro 4

    Wyposażenie standardowe

    Quickshifter z funkcją zmiany biegów w dół
    3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
    Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
    Ride by Wire
    Przygotowany do: systemu antykradzieżowego, podgrzewanych manetek i nawigacji
    Wodoodporny port USB pod siedzeniem
    Wysoka szyba z 2-stopniową regulacją w zakresie 50 mm
    Nakładka siedzenia w kolorze motocykla
    Reflektor z dziennym światłem LED