Motocykle używane

Monster 1200 R

#
  • DAJ SIĘ UWIEŚĆ BESTII

    Zgrabny i smukły tył przykuwa wzrok swoim sportowym wyglądem.

    Moc 160 KM dostarczanych przez silnik w wersji R oczarowują ucho sportowym brzmieniem.

    Podwozie przygotowane na tor oraz idealna ergonomia jazdy, zmieniają zauroczenie w pokusę przy każdym, nawet najmniejszym ruchu powodującym zmianę kierunku jazdy.  Masa całkowita na poziomie 180 kg podlega całkowitej kontroli w połączeniu z wyszukaną i legendarną elegancją oraz niewiarygodnymi osiągami.

    To wszystko tworzy szczególne połączenie oferowane przez wersję R.

     

    CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

    - 3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
    - Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
    - Ride by Wire
    - Nakładka na siedzenie pasażera
    - Kolorowy panel wskaźników TFT
    - Mikro owiewka nad reflektorem
    - Amortyzator skrętu i zawieszenie Öhlins
    - Karbonowy przedni błotnik
    - Kute koła Marchesini
    - Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

     

     

  • Sinik

     
    Typ Testastretta 11° DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 1198,4 cm3
    Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
    Moc maksymalna 117,7 kW (160 KM) przy 9250 obr/min
    Maks. moment obrotowy 131,4 Nm przy 7750 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa, mocowana do głowicy cylindra
    Zawieszenie przednie 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją, powlekany azotkiem tytanu (TiN)
    Opona przednia Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Öhlins z progresywnym układem dźwigni. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/55 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 130 mm - 159 mm
    Hamulec przedni 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski Evo M50 i radialna pompa hamulcowa z Bosch ABS
    Hamulec tylny 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk z Bosch ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 180 kg
    Masa własna (z płynami) 207 kg
    Wysokość siedzenia 830 mm
    Rozstaw osi 1509 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 17,5 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
      Ride by Wire
      Nakładka na siedzenie pasażera
      Kolorowy panel wskaźników TFT
      Mikro owiewka nad reflektorem
      Amortyzator skrętu i zawieszenie Öhlins
      Karbonowy przedni błotnik
      Kute koła Marchesini
      Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy

    Zużycie paliwa i emisje

     
      Zużycie paliwa 5,4 l/100 km - CO2 = 127 g/km; Euro 4