Motocykle używane

Multistrada 1200 Pikes Peak

#
  • W hołdzie serii wygranych w kultowym wyścigu Pikes Peak

    Gotów do podjęcia najtrudniejszych wyzwań? Nowe Ducati Multistrada 1200 Pikes Peak w wyścigowej szacie może poszczycić się najlepszymi osiągami oraz w pełni regulowanym przednim zawieszeniem Öhlins i najbardziej zaawansowanym tylnym amortyzatorem TTX36. Superlekkie elementy z włókna węglowego oraz homologowany układ wydechowy Ducati Performance przygotowany przez Termignoni, podkreślają wyjątkowy sportowy charakter motocykla.

    CECHY CHARAKTERYSTYCZNE MOTOCYKLA:

    - 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
    - Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
    - Ride by Wire
    - Ducati Wheelie Control
    - System bezkluczykowy (Hands-free)
    - Kolorowy panel wskaźników TFT
    - Tempomat (ECC)
    - Podświetlane przełączniki na kierownicy
    - Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
    - Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
    - Homologowany układ wydechowy Ducati Performance by Termignoni
    - Wysokiej klasy zawieszenie Öhlins
    - Czerwone aplikacje na siedzeniu i felgach
    - Części z włókna węglowego: niska szyba (dodatkowo do standardowej), przedni błotnik, panele boczne, osłona przedniej części zbiornika

    Przygotowany do systemu antykradzieżowego.

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

     

  • Silnik

     
    Typ Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 1198,4 cm3
    Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
    Moc maksymalna 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
    Maks. moment obrotowy 136 Nm przy 7500 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją, powlekany DLC (Dimond Like Carbon)
    Opona przednia Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Öhlins TTX36. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Scorpion Trail II 190/55 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 170 mm - 170 mm
    Hamulec przedni 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski Evo M50, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
    Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 208 kg
    Masa własna (z płynami) 231 kg
    Wysokość siedzenia Z regulacją: 825 - 845 mm
    Rozstaw osi 1529 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 20 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
      Ride by Wire
      Ducati Wheelie Control
      System bezkluczykowy (Hands-free)
      Kolorowy panel wskaźników TFT
      Tempomat (ECC)
      Podświetlane przełączniki na kierownicy
      Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
      Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
      Homologowany układ wydechowy Ducati Performance by Termignoni
      Wysokiej klasy zawieszenie Öhlins
      Czerwone aplikacje na siedzeniu i felgach
      Części z włókna węglowego: niska szyba (dodatkowo do j), przedni błotnik, panele boczne, osłona przedniej części zbiornika
      Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy

    Zużycie paliwa i emisje

     
      Zużycie paliwa 4,9 l/100 km - CO2 = 115 g/km; Euro 4