Motocykle używane

Multistrada 1200 Pikes Peak

#
  • W hołdzie serii wygranych w kultowym wyścigu Pikes Peak

    Gotów do podjęcia najtrudniejszych wyzwań? Nowe Ducati Multistrada 1200 Pikes Peak w wyścigowej szacie może poszczycić się najlepszymi osiągami oraz w pełni regulowanym przednim zawieszeniem Öhlins i najbardziej zaawansowanym tylnym amortyzatorem TTX36. Superlekkie elementy z włókna węglowego oraz homologowany układ wydechowy Ducati Performance przygotowany przez Termignoni, podkreślają wyjątkowy sportowy charakter motocykla.

    CECHY CHARAKTERYSTYCZNE MOTOCYKLA:

    - 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
    - Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
    - Ride by Wire
    - Ducati Wheelie Control
    - System bezkluczykowy (Hands-free)
    - Kolorowy panel wskaźników TFT
    - Tempomat (ECC)
    - Podświetlane przełączniki na kierownicy
    - Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
    - Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
    - Homologowany układ wydechowy Ducati Performance by Termignoni
    - Wysokiej klasy zawieszenie Öhlins
    - Czerwone aplikacje na siedzeniu i felgach
    - Części z włókna węglowego: niska szyba (dodatkowo do standardowej), przedni błotnik, panele boczne, osłona przedniej części zbiornika

    Przygotowany do systemu antykradzieżowego.

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

  • Silnik

     
    Typ Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 1198,4 cm3
    Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
    Moc maksymalna 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
    Maks. moment obrotowy 136 Nm przy 7500 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją, powlekany DLC (Dimond Like Carbon)
    Opona przednia Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Öhlins TTX36. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Scorpion Trail II 190/55 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 170 mm - 170 mm
    Hamulec przedni 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski Evo M50, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
    Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 208 kg
    Masa własna (z płynami) 231 kg
    Wysokość siedzenia Z regulacją: 825 - 845 mm
    Rozstaw osi 1529 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 20 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
      Ride by Wire
      Ducati Wheelie Control
      System bezkluczykowy (Hands-free)
      Kolorowy panel wskaźników TFT
      Tempomat (ECC)
      Podświetlane przełączniki na kierownicy
      Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
      Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
      Homologowany układ wydechowy Ducati Performance by Termignoni
      Wysokiej klasy zawieszenie Öhlins
      Czerwone aplikacje na siedzeniu i felgach
      Części z włókna węglowego: niska szyba (dodatkowo do j), przedni błotnik, panele boczne, osłona przedniej części zbiornika
      Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy

    Zużycie paliwa i emisje

     
      Zużycie paliwa 4,9 l/100 km - CO2 = 115 g/km; Euro 4