Motocykle używane

XDiavel S

#
  • GENTLEMAN I DRAŃ

    Każdy szczegół dodaje siły niezwykłemu charakterowi nowego Ducati XDiavel. Najwyższej jakości materiały oraz wykwintne wykończenie w połączeniu z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi w wersji S jeszcze bardziej podkreślają jego unikatowy i niezrównany styl.

    Spójrz na jego perfekcyjną bryłę silnika z przepięknie frezowanymi detalami. Jednostka napędowa nie jest jedynie wizualnym detalem nowego XDiavel S, bo Testastretta DVT 1262 jest niezaprzeczalnie jego najważniejszym elementem.

    Czarny błyszczący lakier Ducati XDiavel S w połączeniu z perfekcyjnie dopracowanymi detalami pobudzi w Tobie diabelne emocje, a silnik swoimi osiągami podsyci je w pełnym zakresie obrotów. 

    W sezonie 2018 Ducati wprowadziło kolejną wersję kolorystyczną. Prawdziwie męską, bo wszak mężczyzna rozróżnia tylko dwa kolory!
    Od tego roku możemy jeździć także białym XDiavelem. To prawdziwie owcza skóra na agresywnym wilku!

     

    CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

    - 3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
    - Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
    - Ride by Wire
    - Ducati Power Launch (DPL)
    - System bezkluczykowy (Hands-free)
    - Kolorowy panel wskaźników TFT
    - Podświetlane przełączniki na kierownicy
    - Tempomat (ECC)
    - Wszystkie światła LED włącznie ze światłem do jazdy w dzień
    - Moduł Bluetooth i Infotainment system
    - Lusterka z wyfrezowanego aluminium
    - Siedzenie premium
    - Błyszczący czarny silnik z częściowo szczotkowanymi osłonami pasków
    - Felgi ze szczotkowanym wykończeniem
    - Frezowane boczne wsporniki z kutego aluminium
    - Anodowany i szczotkowany jednoramienny wahacz aluminiowy

    Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

  • Silnik

     
    Typ Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 1262 cm3
    Średnica x skok tłoka 106 x 71,5 mm
    Moc maksymalna 114,7 kW (156 KM) przy 9500 obr/min
    Maks. moment obrotowy 128,9 Nm przy 5000 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie 50 mm widelec upside down z pełną regulacją, powlekany DLC (Dimond Like Carbon)
    Opona przednia Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne Pojedynczy amortyzator ze zdalną regulacją napięcia wstępnego i tłumienia odbicia. Anodowany i szczotkowany jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Diablo Rosso II 240/45 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 120 mm - 110 mm
    Hamulec przedni 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski M50, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
    Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 220 kg
    Masa własna (z płynami) 247 kg
    Wysokość siedzenia 755 mm
    Rozstaw osi 1615 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 18 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
      Ride by Wire
      Ducati Power Launch (DPL)
      System bezkluczykowy (Hands-free)
      Kolorowy panel wskaźników TFT
      Podświetlane przełączniki na kierownicy
      Tempomat (ECC)
      Wszystkie światła LED włącznie ze światłem do jazdy w dzień
      Moduł Bluetooth i Infotainment system
      Lusterka z wyfrezowanego aluminium
      Siedzenie premium
      Błyszczący czarny silnik z częściowo szczotkowanymi osłonami pasków
      Felgi ze szczotkowanym wykończeniem
      Frezowane boczne wsporniki z kutego aluminium
      Anodowany i szczotkowany jednoramienny wahacz aluminiowy
      Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy

    Zużycie paliwa i emisje

     
      Zużycie paliwa 5,3 l/100 km - CO2 = 124 g/km; Euro 4