Motocykle używane

  • EKSCYTACJA SPOKOJNĄ JAZDĄ

    Ducati wkracza w świat cruiserów i robi to na swój własny, wyjątkowy sposób. Prezentujemy wyjątkowy motocykl, który oferuje nieprawdopodobną stylistykę, najnowocześniejsze rozwiązania techniczne i osiągi typowe dla motocykli Ducati. XDiavel to " low speed excitement" – ekscytacja spokojną jazdą, gdzie jazda z małą prędkością jest typowa dla cruiserów, a emocje i adrenalina z jazdy sportowej jest jednoznacznie kojarzona z Ducati. X w XDiavel reprezentuje dokładnie to: dwa pozornie całkowicie różne, odległe światy, które spotykają się w jednej wyjątkowo niepowtarzalnej maszynie. Ducati XDiavel to synteza, w którym te skrajności są kompletne, bezkompromisowe.


    CHARAKTER CRUISERA, EMOCJE DUCATI

    XDiavel łączy wyjątkową stylistykę i charakter cruisera z niesamowitymi osiągami oraz ergonomią. Jest zbiorem najlepszych doświadczeń włoskiego wzornictwa, kultury cruisera oraz komfortu jazdy ze sportową duszą Ducati. Główną rolę w XDiavelu odgrywa kolor czarny, którego symboliczne znaczenie, od dawna wykorzystywane jest jako przeciwstawne połówki w odniesieniu do osobowości, tajemnicy, siły i elegancji.

    Długi, niski, muskularny, z nowoczesnymi kształtami i komponentami najnowszej technologii. Ale przede wszystkim, seksowny. Takie było podstawowe założenie projektowe Ducati już od wstępnych szkiców motocykla, który łączy w sobie wyjątkowy styl z najnowocześniejszą technologią. XDiavel przedstawia koncepcję współczesnego, nowoczesnego cruisera, który wkracza w epokę „technocruiserów”.

    Szeroka kierownica i regulowane, wysunięte do przodu podnóżki, a droga przemyka pod kołami w akompaniamencie poczucie pełnej kontroli i komfortu typowego dla cruisera. Ale kiedy przychodzi czas, aby podjąć wyzwanie ciasnym zakrętom, XDiavel cię zadziwi. XDiavel to cruiser z osiągami i rozwiązaniami technicznymi, które pozwalają na wszechstronną jazdę i niepowtarzalne przeżycia.

    MASZYNA W LICZBACH

    5000, 60, 40. Trzy numery, które podsumowują koncepcję XDiavela. 5000 to liczba obrotów, przy której silnik dostarcza maksymalny moment obrotowy; 60 to ilość możliwych konfiguracji pozycji kierowcy dla uzyskania optymalnej ergonomii; 40 stopni to maksymalny kąt pochylenia motocykla w zakręcie.

    SILNIK JEST KRÓLEM

    Piękny, mocny, wyrafinowany. XDiavel wyposażony został w najnowszej generacji silnik Testastretta DVT 1262. Zwiększona pojemność i zastosowanie systemu DVT (Desmodromic Variable Timing – zmienna fazy rozrządu), pozwala na niezwykle dużą, ale również płynną, dystrybucję momentu obrotowego nawet przy niskich prędkościach obrotowych silnika. A przy pełnym otwarciu przepustnicy, zapewnia zapierające dech w piersiach sportowe osiągi. Ponadto silnik Ducati Testastretta DVT 1262 jest niebywale pięknie wykończony.

     

    PODWOZIE

    Podstawowe wymiary motocykla podkreślają charakter Cruisera, zapewniając właściwą równowagę i bardziej sportowe prowadzenie.
    Wysokość siedzenia 755 mm x rozstaw osi 1615 mm x masa własna 247 kg

     

    PAS NAPĘDOWY

    XDiavel jest pierwszym Ducati, w którym do napędu tylnego koła wykorzystano pas napędowy. System został opracowany specjalnie dla XDiavela, aby zapewnić niezawodną i bezpieczną transmisję mocy. Korzyścią z zastosowania pasa są cisza, czystość i ograniczona do minimum obsługa, a jednocześnie płynne reakcje na ruchy rolgazu, co doskonale pasuje do charakteru cruisera.

     

    ZAAWANSOWANA ELEKTRONIKA

    Ducati XDiavel wykorzystuje najnowocześniejszą elektronikę i rozwiązania techniczne z najwyższej półki. „Cornering ABS” – ABS działający dający sobie radę także w czasie hamownia w zakręcie, „Ducati Traction Control” – kontrola trakcji, „Riding Modes” – tryby jazdy, „Cruise Control” – tempomat, „Hands Free” – bezkluczykowa stacyjka, „TFT Dashboard” – kolorowy, ciekłokrystaliczny zestaw wskaźników, a także elektryczną blokadą kierownicy oraz czerwono podświetlane przełączniki. Dodatkowo, wersja S wyposażona jest standardowo w DRL (Daytime Running Light) – reflektor ze światłem do jazdy dziennej.

    DUCATI POWER LAUNCH

    Charakter XDiavela doskonale uzupełnia Ducati Power Launch (DPL). System ten jest w stanie zapewnić bezpieczny i szybki start dzięki IMU, który kontroluje przyśpieszenie i ingerencję DTC w zależności od wybranego ustawienia. DPL jest aktywowany przez naciśnięcie dedykowanego przycisku. Po aktywacji można wybrać poziom ingerencji, wyciągnąć sprzęgło, załączyć pierwszy bieg i odkręcić rolgaz do końca. W tym momencie, zwalniając stopniowo sprzęgło, można delektować się rakietowym startem spod świateł.

     

    CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

    - 3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
    - Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
    - Ride by Wire
    - Ducati Power Launch (DPL)
    - System bezkluczykowy (Hands-free)
    - Kolorowy panel wskaźników TFT
    - Podświetlane przełączniki na kierownicy
    - Tempomat (ECC)
    - Wszystkie światła LED

    Przygotowany do systemu antykradzieżowego

     

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

  • Silnik

     
    Typ Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 1262 cm3
    Średnica x skok tłoka 106 x 71,5 mm
    Moc maksymalna 114,7 kW (156 KM) przy 9500 obr/min
    Maks. moment obrotowy 128,9 Nm przy 5000 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie 50 mm widelec upside down z pełną regulacją
    Opona przednia Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne Pojedynczy amortyzator ze zdalną regulacją napięcia wstępnego i tłumienia odbicia. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Diablo Rosso II 240/45 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 120 mm - 110 mm
    Hamulec przedni 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski M4-32, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
    Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 220 kg
    Masa własna (z płynami) 247 kg
    Wysokość siedzenia 755 mm
    Rozstaw osi 1615 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 18 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      3 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
      Ride by Wire
      Ducati Power Launch (DPL)
      System bezkluczykowy (Hands-free)
      Kolorowy panel wskaźników TFT
      Podświetlane przełączniki na kierownicy
      Tempomat (ECC)
      Wszystkie światła LED
      Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy

    Zużycie paliwa i emisje

     
      Zużycie paliwa 5,3 l/100 km - CO2 = 124 g/km; Euro 4