Motocykle używane

Diavel Titanium

#
  • Diavel tkwi w szczegółach

    Powstał jako ekskluzywna i limitowana wersja w wyjątkowo małej liczbie egzemplarzy. Ducati Diavel Titanium, to luksusowa odpowiedź na potrzeby najbardziej wymagających miłośników modelu, który standardowo jest niezwykle wyjątkowym motocyklem.

    Wersja Titanium zyskuje osprzęt oraz dodatki powstałe przy użyciu najbardziej zaawansowanych technologii oraz najbardziej wyrafinowanych materiałów, gdzie tytan i włókno węglowe podkreślają jego luksusowy charakter.

    Można powiedzieć, że Diavel tkwi w szczegółach i tak dokładnie jest w tym przypadku. Te wyszukane dodatki nadają ekskluzywnego i wyjątkowego sznytu, a mocno ograniczona liczba wyprodukowanych motocykli jeszcze bardziej utwierdza jego oryginalność.

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

  • NADWOZIE

    Rama stalowa, rurowa, kratownicowa
    Rozstaw osi 1580 mm
    Kąt wyprzedzenia główki ramy 28°
    Zawieszenie
    Przód: Marzocchi 50 mm, w pełni regulowane,
    upside-down, skok 120 mm
     
    Tył: amortyzator Sachs monoshock, w pełni regulowany,
    wahacz jednoramienny,
    skok 120 mm
    Koła
    Przód: aluminiowe kute, 10-szprychowe, 17”,
    opona 120/70-17
     
    Tył: aluminiowe kute, 10-szprychowe, 17”,
    opona 240/45-17
    Układ hamulcowy
    Przód: 2 tarcze 320 mm, radialnie montowane
    4-tłoczkowe zaciski Brembo, ABS
      Tył: tarcza 265 mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
    Waga „na sucho” 210 kg
    Zbiornik paliwa 17 l
    Wysokość siedziska 770 mm

     

     

    SILNIK

    Typ
    Testastretta 11°, 2-cylindrowy w ukł. L, 4 zawory
    na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony
    cieczą
    Pojemność 1198 ccm
    Średnica / skok tłoka 106x67,9 mm
    Stopień sprężenia 12,5:1
    Moc maksymalna 162 KM przy 9250 obr/min
    Maks. moment obrotowy 130 Nm przy 8000 obr/min
    Zasilanie wtrysk Mitsubishi, eliptyczne przepustnice Mikuni
    Układ wydechowy ultralekki, 2w1w2, katalizator, 2 sondy lambda

     

     

    PRZENIESIENIE NAPĘDU

    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło
    mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu,
    hydrauliczne
    Dostępne kolory Titanium
    Gwarancja 2 lata, przeglądy co 12 tys. km