Motocykle używane

Multistrada 1200 Enduro

#
  • DZIKA STRONA DUCATI

    Przyszła pora zweryfikować szczyty osiągów i rozwiązań technicznych, aby na nowo wytyczyć granice i wrażenia podczas  prawdziwej przygody. 

    Nowa Multistrada 1200 Enduro gotowa jest na podróż w niespotykany dotąd teren. Silnik Ducati Testastretta DVT o mocy 160 KM, 30-litrowy zbiornik paliwa,  szprychowe koła (19”przód i 17” tył) oraz zawieszenie o skoku 200 mm zapewniają jej wyjątkowe właściwości terenowe.

    Nieważne jak daleko i w jakich okolicznościach przyrody, najnowsze rozwiązania techniczne, niezwykłe osiągi oraz komfort Ducati dostarczą Ci wyjątkowych doznań podczas każdej przygody.

    CECHY CHARAKTERYSTYCZNE MOTOCYKLA:

    - 4 Tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
    - Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
    - Ride by Wire
    - Ducati Wheelie Control
    - System bezkluczykowy (Hands-free)
    - Kolorowy panel wskaźników TFT
    - Podświetlane przełączniki na kierownicy
    - Tempomat (ECC)
    - Asystent ruszania pod górę (VHC)
    - Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
    - Półaktywny system zawieszenia DSS Evo
    - Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
    - Centralna podstawka

    Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

     

  • Sinik

     
    Typ Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 1198,4 cm3
    Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
    Moc maksymalna 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
    Maks. moment obrotowy 136 Nm przy 7500 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie 48 mm widelec Sachs upside down z pełną regulacją. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension)
    Opona przednia Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Sachs. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia oraz napięcia wstępnego z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension) Evo. Dwuramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 200 mm - 200 mm
    Hamulec przedni 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
    Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 225 kg
    Masa własna (z płynami) 254 kg
    Wysokość siedzenia Bez regulacji: 870 mm; Opcjonalnie z regulacją 890 mm - 850 mm
    Rozstaw osi 1556 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 30 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
      Ride by Wire
      Ducati Wheelie Control
      System bezkluczykowy (Hands-free)
      Kolorowy panel wskaźników TFT
      Podświetlane przełączniki na kierownicy
      Tempomat (ECC)
      Asystent ruszania pod górę (VHC)
      Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
      Półaktywny system zawieszenia DSS Evo
      Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
      Centralna podstawka
      Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy

    Zużycie paliwa i emisje

     
      Zużycie paliwa 5,6 l/100 km - CO2 = 132 g/km; Euro 4