Motocykle używane

Panigale R

#
  • OD STARTU DO METY FORMA WYŚCIGOWA

    Stworzony do sportu Ducati Panigale R wywołuje burzę emocji nie tylko na torze wyścigowym. Jego wizytówka to 162 kg wagi i 205 KM, które bez wahania reagują na każde poruszenie manetki gazu.

    Lekkie komponenty użyte do budowy tej maszyny, geometria ustawiona specjalnie na tor oraz sportowe zawieszenie zapewniają mu perfekcyjne prowadzenie. Również elektronika ustawiona jest pod kątem maksymalnych osiągów.

    Z kompletem perfekcyjnych rozwiązań idzie również litowo-jonowy akumulator oraz tytanowy układ wydechowy Akrapovič. Panigale R czeka, aby zabrać Cię wprost na linię mety.

     

    CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

    - 3 tryby jazdy (Race, Sport, Wet)
    - Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
    - Ride by Wire
    - Regulowana kontrola hamowania silnikiem (EBC)
    - Ducati Wheelie Control
    - Quickshifter góra/dół (DQS)
    - Kolorowy panel wskaźników TFT z informacją o kącie nachylenia
    - Automatyczna kalibracja rozmiaru opon i przełożenia końcowego
    - Regulowany amortyzator skrętu Öhlins
    - Pomocnicze przełączniki regulacji DTC-DWC-EBC
    - Ducati Data Analyser+ GPS (DDA+ GPS) z rejestracją kąta nachylenia
    - Najwyższej klasy zawieszenie Öhlins
    - Homologowany układ wydechowy Akrapovič z tytanu
    - Przedni błotnik z włókna węglowego
    - Tytanowe korbowody i zawory
    - Akumulator litowo-jonowy

     

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

     

  • Sinik

     
    Typ Superquadro, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 1198 cm3
    Średnica x skok tłoka 112 x 60,8 mm
    Moc maksymalna 150,8 kW (205 KM) przy 11500 obr/min
    Maks. moment obrotowy 136,2 Nm przy 10250 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa z quickshifterem góra/dół (DQS)
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Aluminiowa, typu Monocoque
    Zawieszenie przednie 43 mm widelec Öhlins NIX30 upside down z pełną regulacją, powlekany azotkiem tytanu (TiN)
    Opona przednia Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Öhlins TTX36. Progresywny, regulowany układ dźwigni. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/55 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 120 mm - 130 mm
    Hamulec przedni 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski Evo M50. Bosch Cornering ABS
    Hamulec tylny 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch Cornering ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 162 kg
    Masa własna (z płynami) 184 kg
    Wysokość siedzenia 830 mm
    Rozstaw osi 1442 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 17 l
    Ilość miejsc Jednoosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      3 tryby jazdy (Race, Sport, Wet)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
      Ride by Wire
      Regulowana kontrola hamowania silnikiem (EBC)
      Ducati Wheelie Control
      Quickshifter góra/dół (DQS)
      Kolorowy panel wskaźników TFT z informacją o kącie nachylenia
      Automatyczna kalibracja rozmiaru opon i przełożenia końcowego
      Regulowany amortyzator skrętu Öhlins
      Pomocnicze przełączniki regulacji DTC-DWC-EBC
      Ducati Data Analyser+ GPS (DDA+ GPS) z rejestracją kąta nachylenia
      Najwyższej klasy zawieszenie Öhlins
      Homologowany układ wydechowy Akrapovič z tytanu
      Przedni błotnik z włókna węglowego
      Tytanowe korbowody i zawory
      Akumulator litowo-jonowy

    Interwały przeglądowe

     
      12 000 km lub 12 miesięcy