Motocykle używane

1299 Panigale

#
  • SZCZYT OSIĄGNIĘĆ

    Zdumiewająco szykowny Ducati 1299 Panigale nie pozostawia miejsca na kompromisy. 

    Techniczna doskonałość to cel jaki przyświecał jego twórcom. Tak jest również w przypadku silnika Superquadro z niespotykaną wcześniej średnicą tłoka 116 mm. Ten silnik z łatwością oddaje moc 205 KM i oszałamiające 145 Nm momentu.

    Najnowocześniejsza elektronika zapewnia maksymalną kontrolę dzięki m.in. platformie inercjalnej Bosch. System Ducati Quick Shift szybko i precyzyjnie zmienia biegi, również przy redukcji.

    Ducati 1299 Panigale - Twoje najskrytsze pożądanie.

    CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

    - 3 tryby jazdy (Race, Sport, Wet)
    - Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
    - Ride by Wire
    - Regulowana kontrola hamowania silnikiem (EBC)
    - Ducati Wheelie Control
    - Quickshifter góra/dół (DQS)
    - Kolorowy panel wskaźników TFT z informacją o kącie nachylenia
    - Automatyczna kalibracja rozmiaru opon i przełożenia końcowego
    - Amortyzator skrętu Sachs

    Przygotowany do: Ducati Data Analyser+ GPS (DDA+ GPS), pomocniczych przełączników regulacji DTC-DWC-EBC

     

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

     

  • Sinik

     
    Typ Superquadro, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 1285 cm3
    Średnica x skok tłoka 116 x 60,8 mm
    Moc maksymalna 150,8 kW (205 KM) przy 10500 obr/min
    Maks. moment obrotowy 144,6 Nm przy 8750 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa z quickshifterem góra/dół (DQS)
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Aluminiowa, typu Monocoque
    Zawieszenie przednie 50 mm widelec Marzocchi upside down z pełną i precyzyjną regulacją. Lekkie golenie z anodyzowanego aluminium
    Opona przednia Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Sachs z progresywnym, regulowanym układem dźwigni. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/55 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 120 mm - 130 mm
    Hamulec przedni 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski Evo M50. Bosch Cornering ABS
    Hamulec tylny 245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, Bosch Cornering ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 166,5 kg
    Masa własna (z płynami) 190,5 kg
    Wysokość siedzenia 830 mm
    Rozstaw osi 1437 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 17 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      3 tryby jazdy (Race, Sport, Wet)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
      Ride by Wire
      Regulowana kontrola hamowania silnikiem (EBC)
      Ducati Wheelie Control
      Quickshifter góra/dół (DQS)
      Kolorowy panel wskaźników TFT z informacją o kącie nachylenia
      Automatyczna kalibracja rozmiaru opon i przełożenia końcowego
      Amortyzator skrętu Sachs
      Przygotowany do: Ducati Data Analyser+ GPS (DDA+ GPS), pomocniczych przełączników regulacji DTC-DWC-EBC

    Interwały przeglądowe

     
      12 000 km lub 12 miesięcy