Motocykle używane

899 Panigale

#
  • Ducati 899 Panigale

    Baby Panigale

    Długo oczekiwana premiera ujrzała światło dzienne pod koniec sezonu 2013. Będący dziełem sztuki silnik Superquadro, sprawdzona elektronika i sterowanie zasilaniem, rewelacyjne zawieszenia, sztywna i lekka konstrukcja dzięki aluminiowej ramie Monocoque. 899 czerpie pełnymi garściami ze sprawdzonego Panigale 1199.

     

    Godny następca Superbike 848

    Technologia zastosowana w Panigale 899 to zupełnie inny świat w porównaniu do innych maszyn segmentu “poniżej 1000ccm”. Motocykl bez konkurencji, mający w zamyśle przynosić maksimum frajdy z jazdy sportowej. Dziedzictwo dużego Panigale zobowiązuje i z tego zobowiązania Panigale 899 wywiązuje się znakomicie. Mapy zapłonu, doskonała kontrola trakcji i system EBC, w połączeniu z niesamowitym wzornictwem zrodziło idealny sprzęt o ekstremalnie sportowym charakterze. Ducati ponownie wyznacza nową klasę w której Panigale 899 będzie długo niepokonanym zawodnikiem.

  • NADWOZIE

    Rama aluminiowa, typu Monocoque
    Rozstaw osi 1426 mm
    Kąt wyprzedzenia główki ramy 24°
    Zawieszenie
    Przód: 43 mm, w pełni regulowane, widelec BPF,
    skok 120 mm
     
    Tył: w pełni regulowany amortyzator, aluminiowy,
    2-ramienny wahacz, skok 130 mm
    Koła
    Przód: aluminiowe, 10-szprychowe, 17”,
    opona: 120/70-17 Pirelli Diablo Rosso Corsa
     
    Tył: aluminiowe, kute, 10-szprychowe, 17”,
    opona: 180/60 Pirelli Diablo Rosso Corsa
    Układ hamulcowy
    Przód: 2 pływające tarcze 320 mm, zaciski 4-tłoczkowe
    Brembo M4.32 montowane radialnie, ABS
      Tył: tarcza 245 mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
    Waga „na sucho” 169 kg
    Zbiornik paliwa 17 l
    Wysokość siedziska 830 mm

     

     

    SILNIK

    Typ
    Superquadro, 2-cylindrowy w ukł. L, 4 zawory
    na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony
    cieczą
    Pojemność 898 ccm
    Średnica / skok tłoka 100x57,2 mm
    Stopień sprężenia 12,5:1
    Moc maksymalna 148 KM przy 10,750 obr/min
    Maks. moment obrotowy 99 Nm przy 9000 obr/min
    Zasilanie
    elektroniczny wtrysk paliwa, 1 wtryskiwacz na
    cylinder, eliptyczne przepustnice, sterowanie „Ride
    by Wire”
    Układ wydechowy 2w1w2, 2 sondy lambda

     

     

    PRZENIESIENIE NAPĘDU

    Skrzynia biegów 6-biegowa, quickshifter DQS (Ducati Quick Shift)
    Sprzęgło mokre, hydrauliczne
    Dostępne kolory Red, White
    Gwarancja 2 lata, przeglądy co 15 tys. km