Motocykle używane

Multistrada 1200 S

#
  • WYZNACZAMY GRANICE

    Jazda Multistradą 1200 S wykracza poza wszelkie bariery kompromisu. Bezkonkurencyjna na asfalcie, idealna i wygodna w długich podróżach, zaskoczy cię prowadzeniem na szutrach i zwinnością w mieście.

    Dzięki silnikowi Ducati Testastretta DVT (ze zmiennymi fazami rozrządu desmo), najnowocześniejszemu półaktywnemu zawieszeniu Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evo oraz zaawansowanej elektronice, nie będziesz miał wątpliwości co do wszechstronności tej multimaszyny. 

    Ruszaj tam, gdzie tylko masz ochotę.

    Multistrada 1200 S występuje w 3 kolorach: biały, czerwony i szary oraz może być wyposażona w jeden z 4 pakierów wyposażenia: Urban, Enduro, Sport i Touring

    CECHY CHARAKTERYSTYCZNE MOTOCYKLA

    - 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
    - Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
    - Ride by Wire
    - Ducati Wheelie Control
    - System bezkluczykowy (Hands-free)
    - Kolorowy panel wskaźników TFT
    - Tempomat (ECC)
    - Podświetlane przełączniki na kierownicy
    - Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
    - Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
    - Półaktywny system zawieszenia DSS Evo

    Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

    Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego

     

  • Silnik

     
    Typ Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 1198,4 cm3
    Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
    Moc maksymalna 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
    Maks. moment obrotowy 136 Nm przy 7500 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie 48 mm widelec Sachs upside down z pełną regulacją. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension) Evo
    Opona przednia Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Sachs. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia oraz napięcia wstępnego z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension) Evo. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Scorpion Trail II 190/55 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 170 mm - 170 mm
    Hamulec przedni 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski Evo M50, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
    Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 212 kg
    Masa własna (z płynami) 235 kg
    Wysokość siedzenia Z regulacją: 825 - 845 mm
    Rozstaw osi 1529 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 20 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
      Ride by Wire
      Ducati Wheelie Control
      System bezkluczykowy (Hands-free)
      Kolorowy panel wskaźników TFT
      Tempomat (ECC)
      Podświetlane przełączniki na kierownicy
      Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
      Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
      Półaktywny system zawieszenia DSS Evo
      Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy

    Zużycie paliwa i emisje

     
      Zużycie paliwa 4,9 l/100 km - CO2 = 115 g/km; Euro 4