Motocykle używane

Multistrada 1200

#
  • PODRÓŻE NIE ZNAJĄ GRANIC

    Dzięki zastosowaniu wielu najnowszych rozwiązań technicznych, Multistrada 1200 z łatwością odnajduje się na drogach każdego rodzaju.

    Zapewnia wspaniałe osiągi, zwinność, komfort i bezpieczeństwo.

    Silnik Ducati Testastretta DVT stale dostosowuje się do stylu jazdy oraz trybów wybieranych przez kierowcę. Dzięki temu Multistrada 1200 jest bezkompromisowym motocyklem pod względem wyjątkowej elastyczności, najlepszych osiągów oraz maksymalnej przyjemności z jazdy.

    CECHY CHARAKTERYSTYCZNE MOTOCYKLA

    - 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
    - Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
    - Ride by Wire
    - Ducati Wheelie Control
    - System bezkluczykowy (Hands-free)
    - Panel wskaźników LCD
    - Tempomat (ECC)
    - Podświetlane przełączniki na kierownicy.
    - Regulowana wysokość siedzenia

    Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Odwiedź najbliższego dealera Ducati lub dowiedz się więcej na www.ducati.com

     

  • Silnik

     
    Typ Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
    Pojemność 1198,4 cm3
    Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
    Moc maksymalna 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
    Maks. moment obrotowy 136 Nm przy 7500 obr/min

    Przeniesienie napędu

     
    Skrzynia biegów 6-biegowa
    Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

    Podwozie

     
    Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
    Zawieszenie przednie 48 mm widelec upside down z pełną regulacją
    Opona przednia Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR17
    Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Sachs ze zdalną regulacją napięcia wstępnego. Jednoramienny wahacz aluminiowy
    Opona tylna Pirelli Scorpion Trail II 190/55 ZR17
    Skok koła (przód - tył) 170 mm - 170 mm
    Hamulec przedni 2 x 320 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
    Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS

    Wymiary i waga

     
    Masa "sucha" 209 kg
    Masa własna (z płynami) 232 kg
    Wysokość siedzenia Z regulacją: 825 - 845 mm
    Rozstaw osi 1529 mm
    Pojemność zbiornika paliwa 20 l
    Ilość miejsc Dwuosobowy

    Wyposażenie standardowe

     
      4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
      Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch 3-st. ABS + 8-st. kontrola trakcji DTC)
      Ride by Wire
      Ducati Wheelie Control
      System bezkluczykowy (Hands-free)
      Panel wskaźników LCD
      Tempomat (ECC)
      Podświetlane przełączniki na kierownicy. 
      Regulowana wysokość siedzenia
      Przygotowany do systemu antykradzieżowego

    Interwały przeglądowe

     
      15 000 km lub 12 miesięcy

    Zużycie paliwa i emisje

     
      Zużycie paliwa 4,9 l/100 km - CO2 = 115 g/km; Euro 4