Monster 797

Cena:

39 900 zł

Sprawdź ceny innych modeli

Cennik

Rozstaw Kół1435 mm

Dane techniczne

Silnik 2-cylindrowy w układzie L, 2 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony powietrzem
Pojemność skokowa 803 cm3
Moc 54 kW (73 KM) przy 8250 obr./min
Skrzynia biegów 6- biegowa
Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
Masa 175 kg

Nowy Monster 797 to idealne połączenie szerokiej kierownicy, kratownicowej ramy, dwucylindrowego silnika i dwustronnego wahacza. Prowadzi się i wygląda lekko i dynamicznie, dając pewność siebie już od pierwszych kilometrów. Oryginalnego stylu dodają także nowe malowania.

Model Monster 797 zaprojektowano z myślą o łatwości prowadzenia. Ma kompaktową sylwetkę, nisko umieszczone i wąskie siedzenie, szeroką kierownicę i jeszcze niższą wagę. Wszystko to sprawia, że zwinnie radzi sobie zarówno w ruchu miejskim, jak i w trasie. 
 

Dwucylindrowy silnik Desmodue o mocy 73 KM przy 8250 obr./min i momencie obrotowym wynoszącym 67 Nm przy 5750 obr./min gwarantuje bezpieczną i przyjemną jazdę. Jego płynny sposób oddawania mocy daje także całkowitą pewność siebie. 

Chłodzona powietrzem jednostka napędowa o pojemności 803 cm³ to ukłon w stronę korzeni modelu Monster, spełniający jednocześnie najnowsze normy Euro 4. Średnica i skok tłoka wynoszą odpowiednio 88 i 66 mm. Pojedyncza przepustnica o średnicy 50 mm zaopatrzona została w dwa umieszczone pod nią wtryskiwacze.

Sześciobiegowa skrzynia biegów współpracuje z mokrym, wielotarczowym sprzęgłem APTC, co przekłada się na lekko pracującą dźwignię, idealnie sprawdza w ruchu miejskim i zapewnia płynność podczas redukcji. Całości dopełnia układ wydechowy 2-1.

Nowy Monster 797 jest także dostępny w wersji o mocy ograniczonej do 47 KM, specjalnie dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.
 

Legendarnej, stalowej ramy kratownicowej chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Jej uzupełnieniem jest przednie zawieszenie, posiadające średnicę 43 mm i skok 125 mm. Tylne to z kolei amortyzator Sachs o skoku 150 mm, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny.

Na lekkie, 10-ramienne felgi założono opony Pirelli Diablo Rosso II, wykorzystujące technologię dwóch mieszanek. Zapewnia ona wytrzymałość na długich trasach i przyczepność w pełnym złożeniu.

Pirelli zastosowało także technologie EPT i FGD, co zwiększa strefę kontaktu opony z podłożem w każdym kącie złożenia oraz poprawia przyczepność na mokrej nawierzchni.

Monster 797 jest również wyposażony w układ hamulcowy Brembo z dostępnym w standardzie systemem Bosch 9.1 MP ABS ze zintegrowanym czujnikiem ciśnienia. Za osiągi i bezpieczeństwo podczas hamowania odpowiadają także radialne, czterotłoczkowe zaciski Brembo Monobloc M4-32 i dwie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z pompą hamulcową ze zintegrowanym zbiorniczkiem oleju. 

Z tyłu znajduje się pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 245 mm, najbardziej wydajna w tej kategorii motocykli. 
 

Nowy Monster 797 jest pełen nowoczesnych rozwiązań. Jednym z nich jest duży wyświetlacz LCD o wysokim kontraście, prezentujący wszystkie najważniejsze wskazania podczas jazdy. Wśród nich znajdują się informacje o prędkości i obrotach, dwa drogomierze, temperatura oleju oraz zegar, a także czas podróży.

W technologii LED wykonano przednie światła pozycyjne oraz tylną lampę. Monster 797 posiada także funkcję świateł awaryjnych, aktywowaną dedykowanym przyciskiem.

Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.