Hypermotard 939 SP

Cena:

69 900 zł

Sprawdź ceny innych modeli

Cennik

Rozstaw Kół1493 mm

Dane techniczne

Silnik Testastretta 11°, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa 937 cm3
Moc 83,1 kW (113 KM) przy 9000 obr./min
Skrzynia biegów 6- biegowa
Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
Masa 181 kg

Ducati Hypermotard 939 SP pełnymi garściami czerpie z wyścigów Supermoto, dodając do surowego wizerunku maszyny sportowej dużą dozę włoskiego polotu w stylizacji motocykli. Pełno tu ostrych linii i agresywnych szczegółów, połączonych jednak w harmonijną całość. Dominujące elementy to kratownicowa rama, obejmująca wyeksponowaną jednostkę napędową oraz przykrywający ją od góry zbiornik paliwa o łagodnej linii, płynnie przechodzącej w sportową kanapę. Całości dopełniają charakterystyczny dziób, nadający motocyklowi zadziornego charakteru oraz potężny widelec Öhlins w kolorze złotym, zdradzający ponadprzeciętne możliwości tej maszyny.
 

Linia Hypermotard została przedstawiona na nowo w sezonie 2016, wraz z pojawieniem się nowego, dwucylindrowego silnika Testastretta o pojemności 937 cm3, chłodzonego cieczą i spełniającego wymogi normy EURO 4. Wzrost pojemności skokowej uzyskano poprzez zwiększenie średnicy tłoka z 88 do 94 mm, przy zachowaniu skoku na tym samym poziomie 67,2 mm. Nowa jednostka gwarantuje maksymalną moc wynoszącą 113 KM, a przede wszystkim wzrost momentu obrotowego o 10%. 

Silnik wraz z chłodnicą olejową jest przymocowany do stalowej ramy kratownicowej. Staranny projekt motocykla, zastosowanie najlepszych materiałów i nowoczesnego procesu produkcji sprawiło, że możliwe było znaczące zwiększenie interwałów serwisowych. Kontrolę luzu zaworowego w modelu Hypermotard 939 SP przeprowadza się co 30 tysięcy kilometrów. 
 

Podstawą konstrukcji Hypermotard 939 SP jest stalowa rama kratownicowa o dużej wytrzymałości, połączona z odlewaną ramą pomocniczą skrywającą centralny element wykonany z technopolimeru. Układ ten gwarantuje niezwykłą sztywność przy zachowaniu niewielkiej masy.

Z przodu pracuje w pełni regulowany widelec Öhlins o średnicy rur 50 mm i skoku 185 mm. Tylne zawieszenie wykorzystuje w pełni regulowany amortyzator centralny Öhlins, który zapewnia skok tylnego koła 175 mm. Cały układ stworzono pod kątem wymagającej, sportowej specyfikacji. Na odlewanych, 3-ramiennych kołach Marchesini z kutego aluminium zamontowano sportowe opony Pirelli Diablo Supercorsa SP. 

Układ hamulcowy Hypermotard 939 SP to podwójna tarcza o średnicy 320 mm i 4-tłoczkowymi zaciskami Brembo Monobloc z przodu oraz pojedyncza tarcza o średnicy 245 mm i dwutłoczkowy zacisk z tyłu. Nad całością czuwa zaawansowany system ABS Bosch o 3 stopniach zadziałania.
 

Silnik Ducati Hypermotard 939 SP sterowany jest za pomocą elektronicznego systemu Ride by Wire. Specjalnie dla wersji SP przygotowano 3 wyjątkowe tryby jazdy - Race, Sport i Wet, przemyślane pod kątem jak największej przyjemności z dynamicznej jazdy w zmieniających się warunkach. Każdy z nich odpowiada za szereg ustawienień, dających Hypermotardowi trzy różne osobowości.

Motocykl jest również wyposażony w pakiet bezpieczeństwa Ducati, który zawiera 3-poziomowy ABS Bosch oraz 8-poziomową kontrolę trakcji DTC (Ducati Traction Control). Zestaw wskaźników skupiony jest w kompaktowym i czytelnym wyświetlaczu LCD. Zestaw oświetlenia zawiera światła pozycyjne LED i kierunkowskazy w tej samej technologii, umieszczone w osłonach dłoni. Dzięki temu są one nie tylko doskonale widoczne, ale również nie zaburzają płynnej linii motocykla.
 

Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.