MIG-RR

Cena:

27 600 zł

Sprawdź ceny innych modeli

Cennik

Dane techniczne

Silnik Shimano Steps E8000 (250 W)
Zasilanie Bateria Shimano (504Wh)
Masa 22,5 kg (dla rozmiaru M)
Zawieszenie przód FOX 36 FLOAT 29 Factory Series Kashima (skok 170 mm)
Zawieszenie tył FOX PDX2 Factory Series (skok 160 mm)

Rama MIG-a została zaprojektowana tak, by wizualnie i technologicznie idealnie wkomponować w nią silnik elektryczny i akumulator. Łatwo zdejmowalna osłona pozwala na ładowanie baterii bez jej demontażu, a projekt i sposób połączenia z ramą zainspirowany został systemami używanymi w owiewkach motocykli Desmosedici GP.

Nie bez znaczenia dla pojazdu jest umiejscowienie tych elementów pod ramą roweru, co obniża środek ciężkości i poprawia prowadzenie pojazdu po najbardziej krętych trasach. 

Projekt malowania E-MTB stworzyło Centrum Designu Ducati z Borgo Panigale przy ścisłej współpracy z Aldo Drudim – mistrzem, który m.in. zaprojektował grafiki na kasku samego Valentino Rossiego.

Rower enduro to esencja rowerów górskich, a wbudowany w ramę silnik elektryczny pozwala każdemu rowerzyście, niezależnie od jego kondycji, na samodzielne wspięcie się na najwyższy w okolicy szczyt!

Napęd użyty do wspomagania pracy rowerzysty to niezawodny japoński Shimano Steps 8000 o mocy maksymalnej 250 W i momencie obrotowym rzędu 70 Nm. Prąd potrzebny do pracy magazynowany jest w akumulatorze litowo-jonowym o pojemności 504 Wh. System Shimano Steps 8000 został zaprojektowany specjalnie dla rowerów e-mtb, posiada trzy tryby pracy – Eco, Trail oraz Boost, a dodatkowo - tryby wspomagania Trail i Boost można modyfikować za pomocą mobilnej aplikacji Shimano. Informacje dotyczące stanu baterii oraz wybranego trybu jazdy wyświetlane są na kolorowym wyświetlaczu LCD o średnicy 1,6”, który umieszczony jest na kierownicy. Żywotność baterii pozwala na 1000 cykli ładowania bez utraty pojemności, a jedno ładowanie umożliwia przejechanie ze wspomaganiem nawet do 100 km.

Nie bez znaczenia jest fakt, że napęd ten został zaprojektowany tak, aby wspomagać rowerzystę do prędkości 25 km/h, powyżej której jest on już zdany na własne siły. Jest to zgodne z dyrektywami UE i taki pojazd według prawa jest rowerem, którego nie ma potrzeby rejestrować, a do prowadzenia go nie potrzeba prawa jazdy.
 

Ducati MIG-RR został zbudowany na najnowocześniejszej ramie z hydroformowanych rur o zmiennej grubości, wykonanych ze stopu aluminium 6061 oraz elementów kutych i wykonanych metodą CNC. Jej geometria charakterystyczna jest dla rowerów enduro – czyli konstrukcji stworzonych przede wszystkim do szaleńczych off-roadowych zjazdów, ale też umożliwiającej podjazd pod górę.
 

MIG-RR wyposażony jest w topową, rowerową technologię odpowiadającą za komfort i bezpieczeństwo jazdy, nawet w najtrudniejszych warunkach. Za powyższe odpowiedzialne są produkty firmy FOX. Przedni amortyzator to FOX 36 FLOAT 29 Factory Series Kashima o zakresie pracy 170 mm. Tylny damper to FOX PDX2 Factory Series o skoku 160 mm. Oba amortyzatory zostały zmodyfikowane na potrzeby pracy w rowerze Ducati MIG-RR.
 

Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.