MIG-RR

Cena:

27 600 zł

Sprawdź ceny innych modeli

Cennik

Dane techniczne

Silnik Shimano Steps E8000 (250 W)
Zawieszenie z przodu FOX 36 FLOAT 29 Factory Series Kashima (skok 170 mm)
Zawieszenie z tyłu FOX PDX2 Factory Series (skok 160 mm)
Masa (na sucho) 22,5 kg (dla rozmiaru M)

Rama MIG-a została zaprojektowana tak, by wizualnie i technologicznie idealnie wkomponować w nią silnik elektryczny i akumulator. Łatwo zdejmowalna osłona pozwala na ładowanie baterii bez jej demontażu, a projekt i sposób połączenia z ramą zainspirowany został systemami używanymi w owiewkach motocykli Desmosedici GP.

Nie bez znaczenia dla pojazdu jest umiejscowienie tych elementów pod ramą roweru, co obniża środek ciężkości i poprawia prowadzenie pojazdu po najbardziej krętych trasach. 

Projekt malowania E-MTB stworzyło Centrum Designu Ducati z Borgo Panigale przy ścisłej współpracy z Aldo Drudim – mistrzem, który m.in. zaprojektował grafiki na kasku samego Valentino Rossiego.

Rower enduro to esencja rowerów górskich, a wbudowany w ramę silnik elektryczny pozwala każdemu rowerzyście, niezależnie od jego kondycji, na samodzielne wspięcie się na najwyższy w okolicy szczyt!

Napęd użyty do wspomagania pracy rowerzysty to niezawodny japoński Shimano Steps 8000 o mocy maksymalnej 250 W i momencie obrotowym rzędu 70 Nm. Prąd potrzebny do pracy magazynowany jest w akumulatorze litowo-jonowym o pojemności 504 Wh. System Shimano Steps 8000 został zaprojektowany specjalnie dla rowerów e-mtb, posiada trzy tryby pracy – Eco, Trail oraz Boost, a dodatkowo - tryby wspomagania Trail i Boost można modyfikować za pomocą mobilnej aplikacji Shimano. Informacje dotyczące stanu baterii oraz wybranego trybu jazdy wyświetlane są na kolorowym wyświetlaczu LCD o średnicy 1,6”, który umieszczony jest na kierownicy. Żywotność baterii pozwala na 1000 cykli ładowania bez utraty pojemności, a jedno ładowanie umożliwia przejechanie ze wspomaganiem nawet do 100 km.

Nie bez znaczenia jest fakt, że napęd ten został zaprojektowany tak, aby wspomagać rowerzystę do prędkości 25 km/h, powyżej której jest on już zdany na własne siły. Jest to zgodne z dyrektywami UE i taki pojazd według prawa jest rowerem, którego nie ma potrzeby rejestrować, a do prowadzenia go nie potrzeba prawa jazdy.
 

Ducati MIG-RR został zbudowany na najnowocześniejszej ramie z hydroformowanych rur o zmiennej grubości, wykonanych ze stopu aluminium 6061 oraz elementów kutych i wykonanych metodą CNC. Jej geometria charakterystyczna jest dla rowerów enduro – czyli konstrukcji stworzonych przede wszystkim do szaleńczych off-roadowych zjazdów, ale też umożliwiającej podjazd pod górę.
 

MIG-RR wyposażony jest w topową, rowerową technologię odpowiadającą za komfort i bezpieczeństwo jazdy, nawet w najtrudniejszych warunkach. Za powyższe odpowiedzialne są produkty firmy FOX. Przedni amortyzator to FOX 36 FLOAT 29 Factory Series Kashima o zakresie pracy 170 mm. Tylny damper to FOX PDX2 Factory Series o skoku 160 mm. Oba amortyzatory zostały zmodyfikowane na potrzeby pracy w rowerze Ducati MIG-RR.
 

Opisy produktów, dane techniczne oraz cenniki mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.